سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
نشست مشترک

حوزه/ نخستین نشست مشترک جامعه الزهرا(س) و وزارت آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از برگزاری نخستین نشست مشترک دو روزه جامعه الزهرا(س) و وزارت آموزش و پرورش در تالار بیداری اسلامی این مرکز آموزشی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد کیانی اظهار داشت: آیین افتتاحیه «نخستین نشست مشترک دو روزه جامعه الزهرا(سلام الله علیها) و وزارت آموزش و پرورش» در روز شنبه ۱۳ آبان ماه در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا (سلام الله علیها) برگزار خواهد شد.

وی موضوع این نشست را «مشاوره و روان‌شناسی از دیدگاه آموزه‌های دینی» عنوان کرد و افزود: در این نشست، مولفه‌های خانواده سالم و مباحث مرتبط با روان‌شناسی شخصیت از دیدگاه اسلام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین کیانی با اشاره به اینکه این برنامه در قالب سخنرانی، نشست‌های علمی و کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود، بیان داشت: هدف از برگزاری این نشست، «شناساندن و تبیین جایگاه و ظرفیت جامعه الزهرا (سلام الله علیها) به منظور زمینه‌سازی برای انتخاب آگاهانه رشته‌های علوم اسلامی از سوی دانش‌آموزان»، «اصلاح ذهنیت درباره حوزه‌ها» و «جذب استعدادهای برتر در تحصیل علوم حوزوی» است.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا (سلام الله علیها) تصریح کرد: این نشست با حضور بعضی از  اساتید برجسته حوزه علمیه و رؤسای ادارات مشاوره و تربیتی و مشاوران آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت جذب نخبگان در حوزه‌های علمیه خواهران، تأکید کرد: نمایندگان استان‌های مختلف پس از این نشست و آشنایی با  فعالیت‌ها، برنامه‌ها و ظرفیت‌های تحصیلی بی‌نظیر در جامعه الزهرا (سلام الله علیها) و انتقال مناسب آن، زمینه‌های انتخاب آگاهانه دانش‌آموزان نخبه کشور را برای ادامه تحصیل در علوم حوزوی فراهم کنند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha