چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که ۲۲ بهمن روز خروش انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام اسلامی است، گفت: ملت ایران هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب را ترک نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در همایش سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این که ۲۲ بهمن ماه تجلی قدرت الهی و بزرگ‌ترین معجزه قرن است، افزود: ملت ایران برای براندازی نظام فاسد سلطنت، گوش به فرمان معمار کبیر انقلاب با شور و شعور انقلابی به میدان آمدند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که 22 بهمن روز خروش انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام اسلامی است، افزود: به طور حتم این روز ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.

امام جمعه بهشهر  همچنین با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب محکم و استوار در صحنه حضور دارد، تصریح کرد: راهپیمایی فردا پیام روشن ملت ایران به دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمنان با تبلیغات سوء و دروغ پراکنی تلاش می کنند حضور مردم در چنین صحنه هایی را کمرنگ جلوه دهند، خاطرنشان کرد: ملت ولایت و با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر، تودهنی بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی با اشاره به این که حضور در صحنه مردم مهم ترین پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم پشتوانه این انقلاب و نظام دینی هستند، دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که دشمنان بدانند که ملت ایران هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب را ترک نخواهند کرد، بیان داشت: نهضت بزرگ انقلاب اسلامی با وحدت و همبستگی ملت ایران به پیروزی رسید و تداوم آن نیز با حضور در صحنه مردم خواهد بود.

حجت الاسلام جباری با اشاره به حوادث اخیر در کشور، حضور در صحنه مردم در راهپیمایی 22 بهمن فردا را بسیار مهم و حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با خلق حماسه ای ماندگار در راهپیمایی 22 بهمن 96 به فتنه انگیزی های دشمنان علیه انقلاب پایان خواهند داد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که حضور تعیین کننده مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف انقلاب نظیر راهپیمایی 22 بهمن همواره پیام روشن و محکمی برای بدخواهان انقلاب در پی داشته است، خاطرنشان کرد: حضور شجاعانه ملت ایران در همه صحنه ها همانند راهپیمایی 22 بهمن اصل مهم اقتدار کشور است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن، ماه تجلی قدرت الهی و بزرگ‌ترین معجزه قرن است، افزود: مردم با صلابت و استوار ایران اسلامی فردا به همه جهان اعلام خواهند کرد که راهی را که سی و نه سال پیش انتخاب کرده اند همچنان ادامه داده و برای صیانت از انقلاب حاضر به هر گونه ایثار  هستند.

امام جمعه بهشهر تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با گام‌های پولادین بار دیگر مشت محکمی بر دهان سردمداران جنگ طلب کاخ سفید به ویزه شیطان جدید و تازه به دوران رسیده همان رئیس جمهور سبک مغز و بی اراده آمریکا زده و بر طومار ناکامی‌های آمریکا خواهد افزود.

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: راهپیمایی 22 بهمن و پایان دهه فجر یعنی حاکمیت خدا بر روی زمین در این کشور محقق شد و این روز تحقق آمال و آرزوهای انبیای الهی بوده که با حضور مردم دین دار و رهبری انسانی از تبار انبیاء در این کشور استقرار یافت.

حجت الاسلام جباری با بیان این که در این موقعیت حساس کنونی همه باید با آگاهی از فتنه‌ها در مسیر امام و ولایت گام‌ها را جدی و هماهنگ بردارند، تصریح کرد: امروز وحدت و همبستگی مهم ترین نیاز جامعه برای مقابله با توطئه دشمنان داخلی و خارجی است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دشمنان تلاش می کنند تا انقلاب اسلامی به اهداف متعالی خود دست پیدا نکند، گفت: در این مسیر پر فراز و نشیب خطرات بسیاری انقلاب اسلامی را تهدید می کند که با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن می توانیم خط بطلانی بر توطئه های دشمنان علیه انقلاب بکشیم.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه یاوه گویی های دشمنان نظام اسلامی را به خوبی خواهند داد، گفت: هیچ گاه مسائل و مشکلات موجب نشده که مردم کشورمان از انقلاب و نظام اسلامی فاصله بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha