چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد گفت: عدم توجه به مسائل فرهنگی در داخل وسایل نقلیه از معضلات کشور است و افراد بدون توجه به مسائل فرهنگی و شرعی با خود حیوانات مختلف را همراه و در سطح شهر به نمایش می‌گذارند و یا با نصب سیستم‌های صوتی گوش خراش، به پخش صوت‌های نامتعارف با صدای بلند اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور، پیش از ظهر امروز در نشست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با مدیر حوزه علمیه استان، فرهنگ سازی اجرای قوانین در کشور را امری بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: فرهنگ سازی در کشور قبل از انجام هر کاری می‌تواند تأثیرات مثبت بیشتری داشته باشد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه در بیان قوانین و مسائل شرعی نیاز به فرهنگ سازی در کشور هستیم گفت: با بیان بعضی طرح‌ها در کشور می‌بینیم که یا مردم توجیه نیستند و یا طرح ارائه شده با نواقصی روبه رو است که این عوامل نارضایتی‌هایی را در بین مردم به وجود می‌آورد.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت دست‌اندازها در سطح شهر یزد اصلاً مناسب نیست اضافه کرد: اصلاً مشخص نیست که برای ساخت این‌گونه دست‌اندازها آیا استانداردی در نظر گرفته شده یا خیر.

حجت الاسلام حسینی پور خاطرنشان کرد: امروزه قوانینی در راهنمایی و رانندگی وضع می‌شود که اطلاع رسانی صورت نمی‌گیرد و فرد پس از جریمه شدن متوجه قوانین جدید در حوزه راهنمایی و رانندگی کشور می‌شود که باید نسبت به این مسئله نیز توجه ویژه و خاص داشت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه یزد افزود: عدم توجه به مسائل فرهنگی در داخل وسایل نقلیه از دیگر معضلات کشور است و افراد بدون توجه به مسائل فرهنگی و شرعی با خود حیوانات مختلف را همراه و در سطح شهر به نمایش می‌گذارند و یا با نصب سیستم‌های صوتی گوش خراش، به پخش صوت‌های نامتعارف با صدای بلند اقدام می‌کنند که این مسائل نیز باید مورد توجه راهنمایی و رانندگی قرار گیرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha