دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
هفتمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه یزد گفت: دوره «دانش افزایی و مهارت تدریس و ادبیات» ویژه اساتید مدارس علمیه یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، هفتمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان در مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در این جلسه با اشاره به اینکه تاریخ آغاز دوره اختبار و تثبیت از 9تیرماه سال جاری در مدارس برگزار می شود گفت: برنامه های درسی این دوره صرف، تجوید و احکام است که معاونین مدارس به گونه ای برنامه ریزی کنند که این دوره موجب خستگی متقاضیان ورود به حوزه نشود.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد درباره انتقال طلاب در بازه زمانی اعلام شده افزود: در راستای بومی سازی حوزه علمیه استان از پذیرش طلاب غیربومی معذور بوده و موارد خاص می بایست با تایید شورای آموزش استان صورت پذیرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره تابستانه مکالمه عربی در مدرسه علمیه جعفریه شهرستان تفت اظهار داشت: در این دوره نیز از اساتید برجسته استفاده می شود و امیدواریم که طلاب بتوانند از آن به خوبی بهره مند شوند.

حجت الاسلام حسینی پور از برگزاری دو دوره دانش افزایی و مهارت تدریس و ادبیات ویژه اساتید در مرداد ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: پس از رایزنی فراوان با دفتر امور اساتید معاونت آموزش حوزه های علمیه موفق شدیم که این دوره ها را برای 12الی 30 مرداد ماه برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha