یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: دوستداران انقلاب اسلامی در هر کشور اگر با در نظر داشتن اهدافی مانند اتحاد امت، اتحاد و همدلی ملت برای انقلاب تلاش کنند موفق خواهند شد، چون شرط اساسی انقلاب اتحاد و همدلی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیام خود به مناسبت چهلمین ساالگرد انقلاب اسلامی گفت: هدف انقلاب اسلامی اتحاد مسلمین جهان بود و اگر دنیا دنبال انقلاب است باید انقلاب اسلامی را سرلوحه خود قرار دهد تا موفق شود و مسلمانان و دوستداران انقلاب اسلامی در هر کشور اگر با در نظر داشتن اهدافی مانند اتحاد امت، اتحاد و همدلی ملت برای انقلاب تلاش کنند موفق خواهند شد، چون شرط اساسی انقلاب اتحاد و همدلی است.

وی افزود: اجرای تعلمیات قرآن، شریعت و اتحاد و همدلی میان مردم اساسی ترین پیام انقلاب اسلامی است و ما باید از انقلاب اسلامی درس گرفته و برای همدلی مسلمانان تلاش کنیم.

امروز پاکستان هم مثل نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند یک نظام عادلانه است تا با اجرای یک نظام عادلانه حقوق همه ی مردم حفظ شود و امنیت داشته باشند و بتوانند با کمال آرامش زندگی کنند، انقلاب اسلامی ایران به خاطر داشتن اهداف بالاتر امروز برای کل جهان یک الگو شده است و این انقلاب مختص به یک کشور خاص نیست، بلکه یک انقلابی جهانی است و به خاطر جهانی بودن این انقلاب امروز از کل جهان همه مردم از این انقلاب بهره مند می شود و انقلاب اسلامی تاثیر مثبت به عالم اسلام و مذاهب دیگر گذاشته است و ما می توانیم بگویم که انقلاب اسلامی ایران برای انسانیت یک پیام آزادی و حریت است.

وی در ادامه گفت: رهبر کبیر امام خمینی(ره) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی از دستورات اسلامی و سیره پیامبر رهنمایی گرفتند، و مثل محور انقلاب رحمت للعالمین مردم غریب و ناتوان بود، محور انقلاب امام خمینی ره هم مستصعفین بود و بخاطر همین با تمام سازش های دشمن و تحریم ها در انقلاب اسلامی ایران در کره ارض یک اقلاب قدرمند معرفی شده است.

وی در مورد رهبری مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز رهبر معظم حضرت آیت الله سید علی خامنه ای اهداف امام ره را به خوبی دارند دنبال می کنند و همین راز موفقیت این انقلاب است، این انقلاب یک انقلاب شعوری است و امروز به جهانیان ثابت شده است که این انقلاب یک انقلاب احساسی نیست، بلکه این انقلاب قدرت عالم اسلام و انسانیت است و ستون این انقلاب با خون هزاران عالم ، مجتهد، دانشور، دانشمند  محکم شده است.

وی در پایان گفت: برای اتحاد امت اسلامی کاری که این انقلاب کرده است ثانی ندارد و پیام امام ره و رهبری که در مورد اتحاد امت اسلامی در مشترکات داده اند، قابل تقلید است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha