یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
تصاویر/ سومین گردهمایی بازنشستگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه در اردوگاه ملاصدرای شهر کهک قم

حوزه/ سومین همایش یک روزه تجلیل از بازنشستگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور بیش از 150 بازنشسته همراه با خانواده معظم ایشان در مجتمع فرهنگی ملاصدرای شهر کهک با حضور جمعی از مسئولان حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  در این همایش یک روزه که از سوی اداره منابع انسانی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه برنامه ریزی شده بود، بخش های متنوعی را به منظور دورهمی یک روزه خانواده بازنشستگان مرکز مدیریت تدارک دیده بودند.

بر اساس این گزارش: سخنرانی و خیرمقدم حجت الاسلام عباس میردار مدیر منابع انسانی حوزه های علمیه، اجرای برنامه شاد و مفرح توسط حجت الاسلام ضیاء مشهور به عموضیاء، سخنرانی حجت الاسلام فدائی پیرامون با موضوع مشاوره و آخرین دستاوردهای علم روانشناسی پیرامون بازنشتگان و نوع تعاملات آنان، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع بخش های جذاب این گردهمایی یک روزه را به خود اختصاص داده بود.

این گزارش حاکیست: استقرار گروه های «روانشناسی و مشاوره خانواده» ، «سلامت و بهداشت فردی» و همچنین « مشاوران حقوقی و ارائه آخرین وضعیت اداری بازنشتگان» از جمله اقدام دیگر اداره منابع انسانی حوزه های علمیه برای سومین همایش تجلیل از بازنشستگان حوزه های علمیه بود.

حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه و گپ و گفت با خانواده بازنشستگان از دیگر برنامه این همایش یک روزه بود.

اجرای مسابقه ویژه فرزندان و بازنشستگان از دیگر برنامه های مهیّج سومین همایش نیز بود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha