چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 869984
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
اسماعیل پور اوقاف بوشهر

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از برگزاری همایش «یاوران وقف» در بوشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، امروز در نشست با مسئولان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه ترویج وقف یک امر حسنه و امری مهم است اظهار داشت: ترویج فرهنگ وقف زمینه ساز خیر و برکت است که در این عرصه رسانه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از برگزاری همایش «یاوران وقف» در بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با هدف تجلیل از واقفان خیر اندیش، هیات های امناء اماکن متبرکه، خادمین اربعین حسینی و رسانه‌های فعال عرصه وقف همایش یاوران وقف در استان بوشهر برگزار می شود.

وی با اشاره به جزیئات برگزاری این مراسم گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این مراسم روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه ساعت ۹ صبح در مجتمع فرهنگی ۹ دی برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام اسماعیل پور با بیان اینکه دهه وقف از ۴ تا ۱۳ آبان است گفت: در این دهه برنامه‌های مهم و متنوعی در استان بوشهر تدارک دیده شده که درحال برگزاری است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر  با بیان اینکه ۲۰۰ برنامه در سطح استان در طول این هفته برگزار شده است اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه وقف در سالن ۹ دی، برگزاری همایش یاوران وقف، زنگ وقف و برگزاری مراسمات شهادت در بقاع متبرکه از مهمترین برنامه های هفته وقف در استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha