یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
دوره آشنایی با زبان اشاره

حوزه/ دوره آشنایی با زبان اشاره، برای طلاب خواهر و برادر شهرستان ماهشهر با هدف ارتباط مستقیم با ناشنوایان، از سوی مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام مرتضی خوش‌بین، مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (عج) ماهشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری دوره ویژه ناشنوایان در این مدرسه علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان ماهشهر بیشتر آمار شهروندان «ناشنوا» در استان خوزستان دارد، بر آن شدیم تا دوره‌ای برای طلاب خواهر و برادر این شهرستان به جهت آموزش «زبان اشاره» برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در این دوره، اصول و قواعد «زبان اشاره» برای شرکت‌کنندگان توضیح داده شد، افزود: زبان اشاره، زبان ساده‌ای نبوده و برای ارتباط با ناشنوایان نیز می‌بایست با قواعد این زبان به‌خوبی آشنا شد، به همین دلیل إن‌شاءالله در آینده نیز این دوره را استمرار خواهیم داد.

حجت‌الاسلام خوش‌بین، با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره، گفت: ۲۵ طلبه آقا و ۶ خانم نیز در دوره مذکور شرکت کردند و إن‌شاءالله در آینده نیز طلاب پایه‌های یک تا سطح ۲ می‌توانند در دوره آشنایی با «زبان اشاره» شرکت کنند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (عج) ماهشهر، در پایان اظهار داشت: این دوره هر دو هفته یک‌بار به مدت دو روز برگزار می‌شود که در مجموع ۶ جلسه با حضور اساتید متخصص مرکز تبلیغی قم اجرا می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha