چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
موحدی امام جمعه تویسرکان

حوزه / امام جمعه تویسرکان گفت: علیرغم همه تهدیدها و سر و صداهایی که آمریکا در خصوص کشتی‌های ایرانی ایجاد کرد، جهانیان به چشم دیدند که چگونه این کشتی‌ها در سواحل ونزوئلا پهلو گرفتند و به گفته امام (ره) "آمریکا هیچ غلطی نکرد" و این موضوع برای آنها اثبات شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، در مسجد جامع تویسرکان اظهار داشت: حضرت امام(ره) فرمودند هر کس در مقابل انقلاب بایستد نابود خواهد شد، و لذا در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که صدام چگونه از ملت ایران شکست خورد و سپس نابود شد.  

وی افزود: این سخن حضرت امام(ره) در خصوص داعش نیز جامعه عمل به خود پوشانید و جهانیان دیدند زمانی که داعش در مقابل انقلاب ایستاد، از بین رفت و نابود شد.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه ملت آمریکا در حال بیدار شدن هستند، ابراز کرد: دولت آمریکا هم همانگونه که حضرت امام(ره) و حضرت آقا پیش بینی کرده‌اند از بین خواهند رفت و نشانه آن نیز همین تظاهرات فراگیر علیه دولت در این کشور است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به زیبایی فرمودند، "همانطور که شکوه و جلال کشتی تایتانیک مانع از غرق شدن آن نشد، ثروت و قدرت پوشالی آمریکا هم مانع از نابودی آن نخواهد شد"، بنابراین همان سرنوشتی که صدام و داعش به علت ایستادگی در مقابل انقلاب به آن دچار شدند، شامل حال دولت آمریکا هم خواهد شد.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اعزام پنج کشتی جمهوری اسلامی به سمت ونزوئلا، بیان کرد: علیرغم همه تهدیدها و سرو صداهایی که آمریکا در خصوص کشتی‌های ایرانی ایجاد کرد، جهانیان به چشم دیدند که چگونه این کشتی‌ها در سواحل ونزوئلا پهلو گرفتند و به گفته امام (ره) "آمریکا هیچ غلطی نکرد" و این موضوع برای آنها اثبات شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha