پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور با معاون پژوهش حوزه

حوزه/ در نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور با معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، بر لزوم توجه نظام جامع و الگوهای پژوهشی در خوزستان تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان به همراه جمعی از معاونان خود با حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر معزی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه مدیر حوزه علمیه خوزستان، انتظارات آیت‌الله موسوی جزایری نسبت به سطح پژوهش در استان را تشریح کرده و پس از آن حجت‌الاسلام مهدی آریا خاکی را به‌عنوان سرپرست جدید این معاونت در خوزستان معرفی کرد.

همچنین در ادامه برنامه‌های پژوهشی آینده استان خوزستان، از جمله ظرفیت‌های پژوهشی و کیفی بودن سطح پژوهش توضیح داده شد و با توجه به آسیب‌های اعتقادی موجود در استان، قرار شد اقدامات پژوهشی خوبی در این زمینه انجام شود.

بر اساس این گزارش، از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه، توجه به نظام جامع و الگوهای پژوهشی بود که معاون پژوهش استان خوزستان باید در برنامه‌های خود به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

در انتهای این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر معزی، با تأکید بر اینکه نگاه آیت‌الله اعرافی نسبت به حوزه و نظامات جامع، نگاهی جهانی است، گفت: معاونت پژوهش استان خوزستان نیز باید این قابلیت را داشته باشد تا با نهادهای مختلف علمی در زمینه پژوهشی ارتباط برقرار کند و این مهم مستلزم تربیت نیرو در این زمینه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha