یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
WhatsApp Image 2020-06-09 at 10.57.32 AM.jpeg - کراپ‌شده

حوزه/ در راستای نتایج استانی هشتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، پس از ارزیابی و داوری‌های استانی، ۴ نمایشگاه مدرسه انقلاب استان خوزستان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هشتمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال گذشته، با تکیه بر عنصر روایت و تبیین گام دوم انقلاب برگزار شد.

پس از ارزیابی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در دو بخش مرکز استان و شهرستان‌ها به تفکیک مدارس دخترانه و پسرانه، در حوزه مدارس پسرانه مرکز استان مدارس هنرستان فنی شهدا و دبیرستان خاتم‌الانبیاء به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند که مدرسه انقلاب هنرستان فنی شهدا به‌عنوان نمایشگاه منتخب پسرانه مرکز استان به مرحله کشوری راه یافت.

در حوزه مدارس پسرانه شهرستان‌های استان نیز دبیرستان طلایه‌داران شهرستان شوشتر به‌ عنوان نمایشگاه منتخب پسرانه شهرستان‌های استان به مرحله کشوری راه یافت.

در حوزه مدارس دخترانه در مرکز استان نمایشگاه‌های مدارس علوم و معارف صدرا و شاهد بهار اسلام به ترتیب رتبه‌های اول دوم را کسب کردند که مدرسه انقلاب دبیرستان علوم و معارف صدرا به‌عنوان نمایشگاه منتخب دخترانه مرکز استان به مرحله کشوری راه یافت.

در حوزه مدارس دخترانه شهرستان‌های استان نیز دبیرستان عفاف شهرستان رامهرمز به‌عنوان نمایشگاه منتخب دخترانه شهرستان‌های استان به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافت.

لازم به ذکر است، جشنواره کشوری نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب هرساله به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و با همکاری سایر تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha