پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
جذب خادم‌یار تخصصی

حوزه/اداره امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت از دختران نوجوان برای شرکت در دوره های تخصصی مهارتی و فرهنگی اقدام به نام نویسی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اداره امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت از دختران نوجوان برای شرکت در دوره های تخصصی فیلم‌برداری و تدوین با موبایل، عکاسی با موبایل، نمایش، فتوشاپ مقدماتی، تصویرگری، گویندگی و اجرا، تولید محتوا با موبایل، خبر، جذب و تبلیغ به منظور جذب خادمیار تخصصی نام نویسی می کند.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند در کانون‌های تخصصی شامل کانون فیلم‌برداری و تدوین با موبایل، کانون عکاسی با موبایل، کانون نمایش، کانون فتوشاپ مقدماتی، کانون تصویرگری، کانون گویندگی و اجرا، کانون تولید محتوا با موبایل، کانون خبر، جذب و تبلیغ نام نویسی و پس از طی فرایند مربوطه خادمیار تخصصی حرم مطره حضرت معصومه(س) شوند.

فرآیند جذب کانون های تخصصی به این صورت است که دختران نوجوان پس از ثبت نام و قبولی در آزمون ورودی دوره های آموزشی در کلاس های آموزشی شرکت می کنند و پس از قبولی در آزمون پایانی دوره آموزش به عضویت کانون تخصصی مربوطه درآمده و خادمیار تخصصی افتخاری حرم مطهر در امور فرهنگی خواهران می شوند.

گفتنی است این دوره ویژه دختران نوجوان ۱۲ تا ۱۷ سال است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://astanehmehr.amfm.ir/khademyar-takhasosi/ در این دوره ها نام نویسی کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha