یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
اوقاف

حوزه / رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از تلاش های اوقاف استان در ساماندهی اماکن متبرکه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، امروز در دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان ، اظهار کرد: این دیدار در راستای ارتقای تعامل و همکاری‌ها، گام بسیار موثری است و امیدواریم نتایج خوبی در حوزه صیانت از موقوفات داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت صیانت و حفظ حریم موقوفات، اضافه کرد: باید در راستای احیای این سنت حسنه در جامعه تلاش کنیم، چراکه از طریق سنت حسنه وقف می‌توان مسائل و مشکلات بسیاری را در مرتفع کرد. 

یوسف داودی، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه، اظهار کرد: اداره کل اوقاف در راستای ساماندهی اماکن متبرکه استان و پیگیری امورات به صورت مستمر بسیار عملکرد درخشانی داشته و از این زحمات قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در دوره مدیریت فعلی شاهد اجرای پروژه‌های جدید عمرانی در اماکن متبرکه، اجرای پروژه‌های جدید تجاری خدماتی در سراسر استان و اتمام پروژه‌های نیمه تمام قبلی هستیم که این امورات نیز جای قدردانی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی بیان کرد: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، پیگیر امورات مربوطه بوده و قول داده‌اند که در میلاد امام رضا(ع) پروژه تجاری خدماتی مشهدلر در سراب و در مساحت ۱۶ هزار مترمربعی اجرا شده و طی سه سال به بهره‌برداری برسد.

داودی اضافه کرد: بر اساس دعوت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز مقرر شد یکی از جلسات آینده مجمع در خصوص بررسی مشکلات و مسائل در راستای تسریع در پروژه‌های اوقاف در آینده‌ای نزدیک و احتمالا در هفته وقف تشکیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha