چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مهرداد غضنفری

حوزه/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: بالای ۷۰ درصد اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما بااین‌وجود مردم نیز باید در این زمینه پروتکل‌ها را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه مهرداد غضنفری بعدازظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بیماری کرونا به همه بخش‌های استان ضربه زد و در این زمینه بخش گردشگری نیز خسارت‌های زیادی دید.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های اعلام‌شده از سوی دولت اصناف درزمینهٔ های مختلف در حال ثبت‌نام در سایت هستند تا بتوانیم با اهدای وام‌های کم‌بهره رونق را به اصناف و بخش اقتصادی کشور برگردانیم.

غضنفری به نگاه ویژه استاندار قم به سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و افزود: درزمینهٔ سرمایه‌گذاری قرار همایشی برگزار شود تا سرمایه‌گذاران از نزدیک در جریان کار قرار بگیرند اما به دلایلی ازجمله بیماری کرونا این همایش برگزار نشد.

وی ادامه داد: اما بااین‌حال در این زمینه بیش از ۸۰ فرصت شناسایی شد و در این زمینه ۲۶ مجوز صادرشده است.

غضنفری در خصوص رعایت کرونا در بین اصناف اظهار داشت: بالای ۷۰ درصد اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما بااین‌وجود مردم نیز باید در این زمینه پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی تأکید کرد: فرهنگ‌سازی و خرید آنلاین می‌تواند در بحران‌های کنونی نتیجه‌بخش باشد و از میزان شیوع بیماری بکاهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha