سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
تصاویر/ دیدار معاون وزیر صمت و استاندار اصفهان با نماینده ولی فقیه در کاشان

حوزه / آیت الله سلیمانی، شرایط سرمایه گذاری در کاشان را بهتر از سایر شهرهای کشور دانست و گفت: کاشان از نظر اقلیمی مانند قم، اراک، ساوه و بهتر از تهران است و اگر زیرساخت های سرمایه گذاری در این منطقه مهیا باشد، در آینده به قطب بزرگ صنعتی کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دیدار معاون وزیر صمت، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان به تبیین نگرش توحیدی رهبر معظم انقلاب در معرفی تشییع پیکر سردار سلیمانی به عنوان ایام‌الله اشاره کرد و گفت: تشییع پیکر حاج قاسم بی نظیرترین مراسم در تاریخ بشریت بود.

وی در ادامه اجرای فاز دوم فولاد امیرکبیر کاشان را نیز ایام الله صنعت برشمرد و ادامه داد: با اجرای این طرح جذب سرمایه گذاری و اشتغالزایی بیشتر در این منطقه فراهم شد. 

آیت الله سلیمانی، شرایط سرمایه گذاری در کاشان را بهتر از سایر شهرهای کشور دانست و گفت: کاشان از نظر اقلیمی مانند قم، اراک، ساوه  و بهتر از تهران است و اگر زیرساخت های سرمایه گذاری در این منطقه مهیا باشد، در آینده به قطب بزرگ صنعتی کشور تبدیل خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تحول عظیم صنعت در کاشان را تقدیر الهی دانست و گفت: هیچ تقدیری  اجرایی نمی شود مگر نظر لطف و مدد حضرت مهدی (عج) در آن باشد.

شایان ذکراست، کلنگ طرح توسعه ۱۲ میلیون یوروی  و ۳۷۰ میلیارد تومانی فولاد امیر کبیر کاشان با حضور مهندس غریب پور معاون وزیر صمت، رضایی استاندار اصفهان، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان، ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی و جعمی از مسئولان به زمین زده شد.

احداث خط نورد سرد به ظرفیت ۲۵۰ هزار تن (افزایش نورد تا ۵۰۰ هزارتن در سال» توسعه خط اسیدشویی تا ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال، احداث کارگاه سنگ زنی و آماده سازی غلطک های نورد، احداث خط گالوانیزه و تولید محصولات سرد از مزیت های این طرح است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha