چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، در پی توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم(ع) تصریح کرد: توهین به قرآن کریم و پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) نشانه درماندگی و ضعف دشمنان در مقابل اسلام است و یقینا نتیجه اقدامات موهن آنان دامنگیر خودشان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد،حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم (صلی الله علیه وآله) و قرآن کریم در بیانیه ای آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« اللهم صل علی جمیع الانبیاء و المرسلین و علی خاتمهم محمد ابن عبدالله و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین»

« یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»؛ می خواهند  نور خدا را با دهان‌ها (و سخنان و افتراها) ی خود خاموش کنند، در حالی که خداوند کامل کننده نور خویش است، هرچند کافران ناخشنود باشند. سوره صف آیه 8

اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم (صلی الله علیه وآله) و قرآن کریم  به دست کوردلان و جاهلان شیطان صفتی  رخ می دهد که به فرموده قرآن کریم «صم بکم عمی فهم لا یعقلون» هستند، همان تروریست هایی که از حمایت آمریکا، اروپا و کشورهای مزدور آن منطقه برخوردار هستند.

 پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله) به فرموده قرآن کریم، «اسوه حسنه» است و مبعوث شده تا  جهان و جهانیان را به آرامش، صلح و دوستی دعوت کند و دشمنان اسلام باید بدانند که با توهین به اسلام و توهین به قرآن  و رسول مهربانی ها نمی توانند اسلام که پیام آور صداقت و پاکی است را نابودکنند.

هتک حرمت به  قرآن کریم  و پیامبر عظیم الشأن اسلام، هتک حرمت  به تمامی ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان  و نشانه  درماندگی و ضعف دشمنان در مقابل اسلام خواهی مردم است.

حوزه علمیه خواهران استان یزد مراتب انزجار خود را نسبت این گونه اقدامات شنیع دشمنان  و توهین به مقدسات اعلام داشته و با محکوم کردن آن خواستار همبستگی بیشتر بین مسلمانان در سرتاسر جهان  و برخورد قاطعانه مطابق  قوانین بین‌المللی با این اقدامات موهن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha