چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
فرماندار قم

حوزه/ فرماندار قم گفت: خدمات عام المنفعه مؤسسه خیریه دارالاکرام ارزشمند است چراکه با تحت پوشش گرفتن دانش آموزان مستعد و کم تر برخوردار، نسلی سخت کوش، متعهد و متشخصی را تربیت و وارد جامعه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرتضی حیدری طی سخنانی در دومین مرحله از کمک های مؤمنانه مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم و اهدای لوازم التحریر و لوازم الکترونیکی تبلت به منظور بهره مندی از شبکه شاد در سخنانی اظهارکرد: زمانی که خداوند متعال انسان را خلق کرد، فرشتگان و از جمله شیطان اعتراض کردند که چرا انسان را خلق کردید مگر ما در عبادت و بندگی مان مشکلی است.

وی افزود: خداوند در پاسخ به فرشتگان گفت آنچیزی که من از خلقت بشر می ببینم و می دانم شما نمی دانید. بله خداوند نسبت به همه چیز آگاه است، چرا که در این روزها و شرایط سخت که تحصیل عادی دانش آموزان به سختی و دشواری های خاص خود مواجه است عده ای خیرّ به واسطه فعالیت های شفاف این مؤسسه با برکت کمک هایی که داشته اند امروز دانش آموزان تحت پوشش این مؤسسه را حمایت کردند تا از علم آموزی باز نایستند.

رئیس شورای اداری شهرستان قم ادامه داد: گزارشی که مدیر مؤسسه ارائه کرد نشان از هدف میان دانش آموزان تحت پوشش این مؤسسه دارد که برای آینده خود، خانواده، استان و کشور خود برنامه دارند و مطمئن باشید به آنچه می خواهید در سایه تلاش و جدیت خواهید رسید.

حیدری بیان داشت: امام علی (ع) می فرمایند؛ «اَلْعِلْمُ اَصْلُ کُلِّ خَیْرٍ، اَلْجَهْلُ اَصْلُ کُلِّ شَرٍّ، دانایی، ریشه همه خوبی‌ها و نادانی ریشه همه بدی‌هاست» پس با افزایش علم و معرفت خود را باید به خوبی ها و ارزش های انسانی نزدیک تر کنیم تا ان شاءالله در آینده ای نزدیک بتوانیم مسئولیت های مهم زندگی فردی و اجتماعی را عهده دار باشید.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha