یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: در شرایط کنونی تشکل های دانش آموزی باید ارتباط تنگاتنگی با خانواده های دانش آموزان داشته باشند و در دو بخش تبیین گام دوم انقلاب و مقابله با تحریف برای آنها تأمین محتوا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار ویدئوکنفرانسی با مسئولان و تعدادی از اعضای تشکل های دانش آموزی استان با تاکید بر تقویت این تشکل ها، گفت: در شرایط کنونی تشکل های دانش آموزی باید ارتباط تنگاتنگی با خانواده های دانش آموزان داشته باشند و در دو بخش تبیین گام دوم انقلاب و مقابله با تحریف برای آنها تأمین محتوا کنند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: دانش آموزان فرهنگ سازان و امیدهای آینده کشور هستند که می توانند با پرورش خودباوری، بردباری، تقویت حس کنجکاوی، ایجاد روحیه کار جمعی، بلندهمتی، بلندنظری و همچنین مسئولیت پذیری محتوای تولید شده را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب هم به جوانان با دانش و بینش بالاست، گفت: تشکل های دانش آموزی باید نوجوانان با نشاط را در مسیر آرمان های انقلاب هدایت کنند تا این سرمایه های اجتماعی نظام اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرین و مؤثر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بهترین بستر تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان تشکل‌های دانش آموزی و معاونین تربیتی و پرورشی باید براساس اصول و مبانی کشور از بین نوجوانان برای آینده کشور کادرسازی کنند چرا که آینده نظام اسلامی در دستان دانش آموزان متعهد و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از مسئولان تربیتی و تشکل های دانش آموزی خواست برای اهداف مشترک وحدت داشته باشید تا فرامین رهبر انقلاب در تمامی حوزه ها جامه عمل بپوشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha