یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون اهواز گفت: در کل اهواز ۴ بیمارستان داریم که اگر بخواهیم همه‌ بیمارستان‌ها را پشتیبانی کنیم در هر شیفت نیاز به ۴۰ طلبه داریم.

حجت‌الاسلام سعید بیت سیاح، مسئول بسیج طلاب و روحانیون اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: با شیوع بیماری کرونا و همه‌گیری آن، طلاب احساس نیاز کرده و به یاری کادر درمان شتافتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری، در سخنان حکیمانه‌ خود از جوانان متدین خواسته بودند که در زمینه کمک‌رسانی به کادر درمان ورود کنند؛ در این راستا که طلاب خوزستان همواره ثابت‌قدم میدان‌های مختلف بوده‌اند، تمام‌قد و به‌طورجدی وارد عرصه مبارزه با کرونا شده و ثابت کردند که می‌توان با تلاشی خستگی‌ناپذیر بر این بیماری پیروز شد.

حجت‌الاسلام بیت سیاح، در ادامه گفت: از تاریخ ۲۷ خرداد ۹۹ طلاب و روحانیون خوزستان به‌طورجدی به‌منظور خدمات‌رسانی و کمک به کادر درمان وارد بیمارستان‌ها شدند و به اعتراف مسئولین بیمارستان از موقعی که ورود کردند زمان درمان بیماران سریع‌تر شده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون اهواز، با اشاره به کمبود نیرو برای پشتیبانی از تمامی بیمارستان‌های کرونایی، بیان کرد: در کل اهواز ۴ بیمارستان داریم که اگر بخواهیم همه‌ی بیمارستان‌ها را پشتیبانی کنیم در هر شیفت نیاز به ۴۰ طلبه داریم که امیدواریم تمام مدارس علمیه پای‌کار بیایند و بتوانیم به همه بیمارستان‌ها نیرو اعزام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بهترین قشری که می‌تواند به کمک کادر درمان بیاید طلاب هستند، زیرا آن‌ها می‌توانند در تمامی زمینه‌ها از جمله فرهنگی، اخلاقی، معنوی و خدماتی خدمت‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام بیت سیاح، در پایان گفت: دکتر ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همچنین  نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تمام‌قد پای‌کار بوده و قول دادند تمامی نیازهایی ما برای ورود طلاب  به بیمارستان‌ها را در اختیارمان قرار دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha