شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 931541
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
طرح سفیران مسجد محوری

حوزه/ طرح سفیران مسجد محوری با شعار مسجد برای همه؛ فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروه تبلیغی منتظران شهادت با هدف شناسایی و شبکه سازی میان افراد مشتاق برای فعالیت در بحث مسجد اقدام به راه اندازی طرحی با نام سفیران مسجد محوری کرده است.

در این طرح افراد دغدغه مند می توانند از سراسر کشور آمادگی خود را برای همکاری در زمینه گسترش و تبلیغ مسجد محوری  اعلام دارند و به عنوان سفیر مسجد کار خود را آغاز کنند.

در این طرح مردمی، سعی شده تا گستره ی کار به نحوی تعریف گردد که تمامی اقشار در سنین و سلایق مختلف اقدامی هر چند کوچک در راه اعتلای مسجد برداشته و مسجد را یک گام به جایگاه اصلی خود نزدیک کنند.

سفیر مسجد کیست؟

سفیر مسجد، خود را دخیل در امورات مسجد می داند و به مسجد به دیده ی  پایگاهی برای مدیریت جامعه می نگرد و سعی دارد تا این نگاه را به دیگران منتقل کند.

هر سفیر در موضوع مشخصی، مأموریت ترویج و گفتمان سازی مسجد محوری را در محدوده مکانی یا اقشار خاصی بر عهده دارد و به‌طور مستقیم توسط گروه تبلیغی منتظران شهادت منصوب می گردد.

سفیر مسجد در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

در ادامه برخی از اقدامات سفیران مسجد ذکر می شود، اما قطعا فعالیت های بسیاری را می توان در این زمینه تعریف نمود وحیطه کار به این موارد محدود نمی باشد که ازجمله: تبلیغات چهره به چهره در اطرافیان و دوستان و بستگان؛ استفاده از پیج یا کانال های شخصی خود؛ انعکاس محتوا های مرتبط با مسجد در گروه ها و دوستان؛ نصب پوستر در تابلو مراکز مربوطه؛ ارتباط و توجیه مسئولان و لیدر های اجتماعی؛صحبت در نماز جماعت و دیگر اجتماعات؛ تشکیل جلسات دورهمی با محوریت بررسی راهکارهای ترویج مسجدمحوری؛  معرفی ارائه دهندگان خدمات به مساجد در استان؛ شناسایی خیرین جهت حمایت از پیشرفت فعالیت های مسجدمحوری و...

افراد دغدغه مند برای عضویت در طرح سفیران مسجد محوری می توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند:

https://msh313.ir/safiran

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha