شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
پیام تسلیت امام جمعه اهل سنت به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پیامی، ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، در پیامی ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره) را به محضر رهبر معظم انقلاب، جامعه روحانیت، مجلس خبرگان رهبری و ملت ایران اسلامی تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شئ.

در گذشت عالم گرانقدر فیلسوف و محقق و استاد صاحب نظر و مجاهد پر تلاش حضرت آیت الله مصباح یزدی را محضر رهبر انقلاب و جامعه روحانیت و مجلس خبرگان رهبری و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم.
آیت الله مصباح با یک عمر تلاش وافر و سعی مشکور در عرصه علم و تحقیق و تدریس و تربیت شاگردان و تبین بینش اسلامی و انقلابی، خدمات بسیار  ارزنده ای به جامعه علمی ارائه دادند و بزرگترین پشتوانه فکری اعتقادی جهان اسلام در  عصر حاضر  بوده و همه نظرات و افکار غیر اسلامی را با علم خویش به چالش کشیده بود تا جایی که  آمریکائی ها گفته بودند که بزرگترین دشمن ما آقای مصباح است و تنها مانع رسیدن به آمریکایی سازی جهان و منطقه را آیت الله مصباح می دانستند.
ایشان شخصی بودند که دموکراسی آمریکایی را به چالش کشیدند و خدمات و زحمات علمی و تحقیقاتی و مطالعاتی و تربیت صدها نفر  بر منهج اسلام از خدمات ارزنده ایشان بحساب می آید.
یاد و خاطره این عالم فرزانه گرامی باد و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات را مسألت داریم .
عبدالرحمن مرادی _ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha