دوشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳ |۲۳ جمادی‌الاول ۱۴۴۶ | Nov 25, 2024
تصاویر/ نشست مشترک مدیر حوزه های علمیه و وزیر آموزش و پرورش

حوزه/ وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: این امکان فراهم شده تا برای بهره‌گیری از ظرفیت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، طلاب بتوانند در ۸ رشته آزمون استخدامی شرکت کنند و پس از شرکت در دوره یک‌ساله، بکارگیری شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، دکتر محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در دیدار آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در اصفهان، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، گفت: سند تحول اولویت نخست آموزش و پروش است، همچنین در حوزه ساخت‌وساز مدارس و ساماندهی نیروی انسانی و استفاده از معلم باکیفیت برنامه‌های مختلفی داریم.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: با همکاری حوزه علمیه این امکان فراهم شده تا برای بهره‌گیری از ظرفیت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، طلاب بتوانند در ۸ رشته آزمون استخدامی شرکت کنند و پس از شرکت در دوره یک‌ساله، بکارگیری شوند.

بیشتر بخوانید:

آموزش و پرورش از ظرفیت حوزه علمیه خواهران استفاده کند

وی در ادامه افزود: در کشورهای مختلف سیاست این‌گونه بوده است که مدارس نخستین مکانی است که به دلیل بروز بیماری کرونا تعطیل می‌شود و آخرین مکانی باشد که باز می‌شود؛ ستاد ملی مبارزه با کرونا همین نظر را دارد؛ البته پیش‌بینی نمی‌شد مدت‌زمان بسته بودن مدارس طولانی شود. 

حاجی میرزایی با بیان اینکه ما نگران نتایج این کار روی بچه‌ها هستیم، افزود: در صورتی که همه دانش‌آموزان به فضای مجازی دسترسی و امکانات لازم را داشته باشند، معلمان به خوبی بتوانند به صورت مجازی آموزش دهند و شرایط آموزش مجازی برای خانواده‌ها فراهم باشد باز هم با افت آموزشی مواجه هستیم چراکه از این روش به عنوان مکمل استفاده می‌شود و در شرایط کنونی ناگزیر هستیم از آن بهره ببریم. 

وی با بیان اینکه مخاطرات آموزشی ناشی از بیماری کرونا عمیق و پایدار است، گفت: ممکن است در بعضی از موارد ترک تحصیل دانش‌آموز را رقم بزند، عاطفه آنان را نسبت به آموزش تضعیف کند، روابط با همسالان میان دانش‌آموزان کم‌رنگ شود و دانش‌آموز از ضعف ارتباط اجتماعی و افسردگی رنج ببرد. 

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به مطالعات انجام شده درباره میزان چاقی دانش‌آموزان عنوان کرد: از میان حدود ۱۳ میلیون دانش‌آموز، بیش از ۳۰ درصد از آنان چاق هستند و یا اضافه وزن دارند؛ این چاقی می‌تواند زمینه‌ساز بروز بیماری‌های غیر واگیر مثل بیماری‌های قلبی عروقی در دانش‌آموزان شود؛ بخشی از بالا بودن درصد چاقی در دانش‌آموزان به دلیل کرونا و آموزش مجازی است چراکه در سال ۱۳۹۵ این عدد حدود ۲۱ درصد بوده است.

وی اظهار کرد: بنده دو بار پیشنهاد داده‌ام که دانش‌آموزان هفته‌ای یک روز به مدرسه بیایند و آقای رئیس‌جمهور موافق این نظر هستندT اما ستاد ملی مبارزه با کرونا همراهی و موافقت نکرد و متخصصان نگران هستند که موج جدید کرونا شکل بگیرد و افراد زیر ۱۷ سال آسیب ببینند.

حاجی میرزایی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم دبستان به صورت اختیاری در مدارس حضور دارندT البته این آمار در استان‌های مختلف، متفاوت است.  

وی، برنامه شاد را محیطی امن برای دانش‌آموزان دانست و گفت: اجازه کار تبلیغاتی در این برنامه داده نشده است و به کار آموزشی اختصاص دارد، این نرم‌افزار به بزرگ‌ترین نرم‌افزار آموزش کشور تبدیل شده است که محتوای درسی تمامی پایه‌ها توسط اساتید و معلمان برجسته در آن ارائه شده است؛ این امر منجر به افزایش عدالت آموزشی می‌شود، علاوه بر آن، آموزگاران و معلمان از روش‌های همکاران خود استفاده می‌کنند و با یکدیگر در تعامل هستند. 

وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: ارتباط ما با سطوح پایین در آموزش‌وپرورش همواره ارتباط بخشنامه‌ای و یا بازدید بوده است که با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزار شاد امکان ارتباط منظم صوتی و تصویری با مدیران کل و مدیران مدارس وجود دارد، همچنین جلسات مدیران ۷۲۰ منطقه آموزش‌وپرورش در سراسر کشور با مدیران سایر دستگاه‌ها درباره مسائل مشترک آموزش‌وپرورش و دولت و مجلس شورای اسلامی به صورت منظم برگزار می‌شود. 

 وی با بیان اینکه بیش از ۳ میلیون نفر از دسترسی به اینترنت و یا داشتن موبایل و تبلت مناسب محروم هستند، خاطرنشان کرد: آموزش‌های ما با همکاری صداوسیما به صورت ۲۰ برنامه آموزشی در روز ارائه می‌شود، همچنین ارسال بسته‌های خودآموز برای دانش‌آموزان و یا آموزش حضوری در مناطق کم‌جمعیت در دستور کار قرار دارد.

طلاب از چه مسیری وارد آموزش و پرورش شوند؟

مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه در تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ در بیست و سومین جلسه هیئت امناء دانشگاه فرهنگیان مطرح و به عنوان مرکز وابسته دانشگاه فرهنگیان با اهداف زیر مورد تصویب واقع شد.

۱.  تأمین و تربیت معلمان، مربیان و مدیران مؤمن و متعهد، ‏معتقد به مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی، دارای فضایل اخلاقی و ارزش‌های ‏والای انسانی، کارآمد و توان‌مند در طراز جمهوری اسلامی؛

۲.  جذب و تربیت نیروهای مستعد از بین داوطلبان حوزوی برادر و خواهر برای ورود به آموزش و پرورش؛

۳.  تربیت صاحب‌نظران و پژوهشگران متخصص حوزوی به منظور نظریه‌پردازی ‏تربیت دینی؛

۴.  بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغی- فرهنگی طلاب در عرصه آموزش و پرورش؛

۵.  جذب و آموزش نیروهای حوزوی برادر و خواهر جهت ارائه راهنمایی و مشاوره در سطح مدارس آموزش و پرورش.

سریع ترین راه کسب اطلاعات:

طلاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه مراجعه کنند:

https://tmobalegh.cfu.ac.ir

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    30 13
    از طلاب برای درس دین و زندگی و عربی استفاده شود
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    30 29
    سلام برای دروس ریاضی علوم و زبان به هیچ عنوان استفاده نکنید مگر بچه های ما چه گناهی کردن که باید از ابن قشر معلم استفاده شود فقط برای هدیه ها استفاده کنید
    • ناصر IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      7 6
      دوست عزیز قطعا استفاده نمیکنن چون ریاضی و فیزیک دروس تخصصی هست فقط علوم انسانی
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      24 12
      ببخشید من خودم طلبه هستم ریاضی خوندم دانشگاه مهندسی خوندم دانشگاه دولتی هم درس خوندم
    • علی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      12 8
      برا ریاضی بچه تو کسی نمیره، طلبه تو کتاب های تخصصی وارد میشن بعدش اگه هر کدوم از کتابها از متخصص استفاده میشد عالی بود طرف میره دانشگاه فرهنگیان بعد از چند سال بدون بازدی آموزگار میشه در حالی که فوق لیساس ها ریاضی و ...خونه نشینن
    • میلاد IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      11 2
      سلام حالتون خوبه خسته نباشید ممنون ازنظرتون فقط یک نکته اینکه میشه ازتون بپرسم منظورتون ازاینکه ( مگه بچه های ماچه گناهی کردند؟) روبگید ممنون
    • مرجان IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      18 5
      متاسفم برات اینکه میگی بچه های ما چه گناهی کردن مگه طلاب آدم خوره ک این حرفو میزنی ،فک میکنی اونا ادم های بی سوادی بودن ک رفتن درس طلبه خوندن اتفاقا من برادرم لیسانس ریاضی خونده که الان داره درس طلابی میخونه ،شما با این ادبیاتتون دارید به طلاب بی احترامی میکنید
    • ایرانی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      13 1
      کسی که فارغ اتحصیل حوزه است علوم دینی و عربی مطالعه کرده ۸ رشته دقیقا چه درسهایی میشه
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      11 2
      من اتفاقا طلبه‌هایی می شناسیم همازلحاظ علمی و انسانی وهمه جوره ریاضی هم از لحاظ سطح هوش بسیاربالا هستند البته درهرقشرآدم بی سوادوشایدمخرب باشه ولی من توآموزش پرورش هم آدم دارم سوادداشت ولی انسانیت یوخ ببخشیدنجسی می خورد دهن لغ بود و برعکس آدمها و انسانهای خوب در آموزش پرورش هم کم نیست پس نمیشه همه چیزبایک برهان و دیدگاه بیان کنیم وازدیدخودمان ببینیم
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      11 2
      اره شما درست میگید نه اینکه تا حالا تومدارس همه درسها با متخصصهاشون تدریس میشد بهمین خاطر شما نگران شدید که نکنه بچتون با غیرمتخصصها درس بخونه. خلایق هر چه لایق ،لیاقت کسانی که بدون علم واگاهی نسبت به مسءله حرف میزنن همون معلم خانومی که تو دبستان پسرانه به بهانه روز معلم برقصه و اندامش رو تاب بده بلکه عقده خودنمایی خودش رو برطرف کنه. اخه تو مدرسه جای این کارهاست؟ این وقتها مدعیان حقوق بچه ها خوابن یا خودشونرو به ....زدن
    • ج IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      3 1
      اون8رشته ای رو که طلاب میتونن درس بدن ذو به جرئت میگم در حد دکتراتوی حوزه ها خوندن مثل تاریخ عربی و.. اونوقت نمیتونن جواب یه چهارتابچه رو بدن بعد خیلی هاشون قبل حوزه توی رشته های ریاضی تحصیل کردن
    • حسن IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      7 3
      سلام من طلبه هستم و معلم زبان و دارای مدرک تخصصی ttc.tktاموزش زبان از تهران..دیدتونو عوض کنید.
    • م IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      7 1
      منی که رنک کنکور بودم و طلبه شدم و مهندس هستم آبا نمیتونم ریاضی درس بدم یا فیزیک؟! :/ یعنی فکر می‌کنید عزیزان دیگه مناسب تر هستند تا رنک کنکور و مهندس دانشگاه برتر کشور که از قضا طلبه هم شده :/ واقعا کینه بعضی ها نسبت به قشر طلاب عجیبه و میخوان از هستی ساقط کنند، عجب
    • پریسا IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      2 0
      سلام شمایی که می‌فرمایید فرزندانتون چه گناهی کردن آیا اطلاعی دارید یا فقط از تعصب هایی که توی فضای مجازی دارن بر اون اساس میگید.من خودم به شخصه دارای دیپلم تجربی هستم و دارای مدرکFCEزبان و الان هم دارم سطح دو رو میخونم آیا من نمیتونم زبان درس بدم؟خواهش میکنم دیدگاهتون رو تغییر بدین.یاعلی
    • حسین IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      2 0
      راست میگی باید معلم بچه تو ساسی مایکن باشه .نه یک روحانی که سر وکارش با دین است.چون بچه قرطی چه به داشتن معلم روحانی. اصلا جفت و جور نمیشه.
    • امیر IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      من خیلی از حوزوی ها رو میشناسم که خودشون در درس ریاضی تخصص دارن ، خواهشا حرف خام نزن
    • محمد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 0
      من خودم طلبه هستم و افتخار میکنم.و خارج از ایران دندانپزشکی خوندم.و الآنم در حال حاضر دندانپزشکم.لطفا سنجیده صحبت کنید و تفکر کنید. طلاب قشر بی سواد جامعه نیستن.و تحت تاثیر بعضی از قضایا قرار نگیرید.ممنون
    • نرگس IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      0 0
      کاش هنگام اظهار نظر در مورد امور مذهبی هم همین طور متعصب بدنبال تخصص بودید
  • ناشناس IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    22 7
    واقعاً متأسفم. واقعاً متأسفم.
    • بنده ی خدا IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      11 5
      بزرگوار لزوما هر کس که طلبه باشه این نیست که درس زبان و ریاضی و ... بلد نباشه بسیاری از طلاب هم دانشگاه رفتن و یا حتی دروس ریاضی و... تدریس کردند و هم حوزه و منافاتی با هم ندارد بنده خودم هم لیسانس بیولوژی دارم و هم حوزه خواندم و دارم میخونم ان شاءالله هر کس بر اساس توانش در جای جای کشور عزیزم به کار گرفته شود که اگر اینگونه شود بسیاری از مشکلاتمان حل خواهد شد
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      4 5
      من یک طلبه هستم و در دانشگاه رشته الکترونیک درس خواندم و دانشجوی ممتاز در این رشته شدم . و با بسیاری از دانشجویان که اینطور بودند آشنا شدم که توانایی بسیار بالایی دارند . ای کاش از تواناییهای طلاب استفاده بیشتری بشود.
  • بااتتتت IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    7 4
    طلبه و روحانی به عنوان طلبه و روحانی چه نقشی در آموزش و پرورش دارد و چه قدرت اجرایی مانند سایر دستگاه ها دارد؟ چرا باید طلبه برلی جذب در آموزش و پرورش در یک آزمون ناعادلانه شرکت نماید که هر کس مهارت تست زنی بالاتری دارد در آن قبول می شود؟اصلا ربط پاسخگویی به سوالات ریاضی و زبان انگلیسی و نظریات روان شناسان غربی آن هم در حد دانشگاهی با رشته هایی مثل مربی امور تربیتی و دبیر دینی و قرآن و عربی چیست؟چه حمایتی از طلاب شاغل در آموزش و پرورش صورت می گیرد؟
    • علی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      3 3
      هر چیزی با سیاست نباید آمیخته شود. طلاب نیز مانند دانشجویان اگر فارغ التحصیل بشوند این حق را در نظام اسلامی دارند. به این بودنشان هم راضی نیستید؟ در حیطه خودشان در هیچ جایی مثلی ندارند.کتابهایی که تخصصی خوانده اند در آن حیطه جوابگو هستند.
    • ایرانی IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      13 2
      اگه ممتاز بودی که غصه نداره. ازمون بده قبول شو
  • فرزانه IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    9 1
    خوش بحالشون ما لیسانسای علوم پزشکی ک هیچ جا جایی نداریم
  • هی روزگار IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    7 3
    شما فکر واکسن باشید فکر کرونی مردم افسردگی گرفتند نه فکر آموزش
    • اصغر IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      2 1
      خوب توهم می‌رفتی طلبه میشودی کی گفت بری پزشکی؟؟
  • شهروند IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    14 7
    باعرض سلام وخسته نباشید به نظرم از نیروهای باسابقه مثل حق التدریس ونهضت وپیش دبستانی خریدخدمات که سابقه کلاسداری دارن بجای طلاب استفاده شودخوبه
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    9 11
    سلام خیلی هم خوب میشه. انشاالله روی بچه هامون هم تاثیر بهتری میذارن وپایه اعتقاداتشون محکم تر میشه
    • فریبا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      0 0
      متخصص باشن یا نباشن الان موضوع بحث نیست. صحبت سر اینه که نباید نباید نباید تافته جدابافته باشند
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    9 4
    مگر طلب به جز ادبیات عرب چی میدونن که هشت رشته شده یکی تدریس بینش عربی منطق دیگه چی میخوان درس بدن
    • Nima DE ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      2 2
      طلاب با توجه به درس حوزوی می تونن تو ایم زمینه واقعا بهتر از دوستانی که مستقیما درسشو خوندن درس بدن . مانند قران دینی عربی. اجتماعی . طلبه ها تو علوم دینی و عربی و قران واقعا بی مثل هستن حداقل غالبشون عالی هستن . بلکه خیلیاشون اساتید تو تمام رشته ها هستن و این کلمه طلبه دلیل نمیشه که نتونن تو زمینه ریاضی و تاریخ و ادبیات فعالیت کنن .
    • حسین IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      5 2
      در خیلی از علوم تخصص دارند اونهم با مدرکش از نوع دانشگاهی
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      6 1
      اتفاقا تمام علوم اعم از ریاضی،هیات،علوم تجربی ،علوم انسانی باشاخه های بی شمار که امروز دردانشگاهها تحت عنوان فنی،مهندسی در رشته های بسیار وسیع وعلوم پزشکی وتمام علوم به اضافه فلسفه که خود دریایی از علوم مختلف است همه وهمه جزو کوچکی از علوم اسلامی هستند ما ما باکنارزدن علوم قرانی واسلامی راه حقیقی علوم پایه را به روی خود بسته ایم چطور درقدیم درزمان زکریاها،ابو علی سیناها،خوارزمی ها و...شرط رسیدن به علوم تخصصی اول حفظ قران واموزش علوم اسلامی بودولی الان چه تفکر این انسانها پایه گذار دانشگاههای امروز اروپا وامریکا می باشد بیایید مغلطه نکنیم.
    • عبدالله IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      5 2
      برو تحقیق کن جاهلانه حرف نپراکن
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      2 0
      عرض کنم خدمتت که اینطوری که فکر می‌کنی نیست خواهر یا برادر عزیز بنده خودم حوزه درس خواندم و رشته بیرون از حوزه ام هم تجربی بوده الان معلم زبان عربی و زبان انگلیسی هستم خدا رو شکر نمی‌خوام از خودم تعریف بدم ولی به اندازه ای بلد هستم از این دو تا درس که بتونم چهارتا مطلب یاد بچه های مردم بدم نه مثل امثال معلم های پیر و فرتوتی که خودم توی دبیرستان و راهنمایی دولتی داشتم که حتی فارسی صحبت کردن هم بلد نبودن معلم قرآن داشتم بلد نبود از رو قرآن بخونه معلم زبان میومد خوشنویسی درس میداد معلم اجتماعی علوم سیاسی درس میداد شما که اینقدر نگران یه خطر افتادن حوزه تدریس در آموزش و پرورش با ورود طلاب به این عرصه هستی یه سری به آموزش و پرورش و عموما شهرستان ها و مدارس در روستا ها و هاشیه شهر ها بزن ببین چه خبره بعد بیا بگو طلبه ها مگر غیر عربی چی بلدن ، طلبه ها هر چی هم بلد نباشن از صدقه سر درسهای تخصصی و سنگینی که توی حوزه خوندن هیچ چیزی براشون سخت نیست و اگر بخوان فیزیک و هندسه هم میتونن راحت بفهمند و تدریس کنند ، به طور مثال توی سال های اول ورود به حوزه کتاب های خونده میشه ( برای مبتدی ها) که تر جمع اون کتاب کتاب تخصیص کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق هست که شما توی دانشگاه میخونی پس خواهشاً قبل از صحبت کردن راجع به هر موضوع سطح اطلاعات خودتون افزایش بدین
  • عرفانبادبدست US ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 1
    با سلام خدمت شما ایا درست است که رشته حقوق نیز میتوانند در این ازمون ثبت نام کنند همان طور که طلاب میتوانند در ازمونهای وکالت وقضاوت شرکت کنند
  • حسین IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    10 7
    نیروهای دانشگاه رفته با مدرک دکتری در همان رشته هایی که طلاب تحصیل کرده اند وجود دارند.... و در پی کار... طلبه ای که با حقوق خودش میتونه یک زندگی را اداره کنه چرا باید جای این افراد را بگیره؟
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      3 3
      اصول و منطق و فلسفه و ادبیات عرب.کلام و فقه و مسایل روز اجتماعی و سیاسی و تاریخی را همین طلاب در حد بالا بلد هستن.
    • محمد صادق IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      6 1
      کدوم حقوق ماهی ۱میلیون برای یه فرد متاهل چیه؟ شما بگو چطوری زندگی به چرخونه
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    7 2
    سلام، جای کاربلد ینی تو آموزش وپرورش خالی است، طلبه های توانمند باانگیزه وقوی، خیلی عالین.
  • مهدب IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    5 6
    به نظرم طلاب قادرن در دانشگاه هم تدریس بکنند چه رسد به مدرسه یک معلم ۱۵ سال درس خوانده یک طبه سطح دو ۲۵ سال درس خوانده از لحاط اخلاقی برخورد معنویت معمولا موفق ترند ودوست داشتنی ترند.
    • ماهان IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      7 0
      بسیار عالی.....طلاب از هر نظر چه درس چه اخلاق عالی هستند.واقعا بچه های ما نیاز دارند اعتقاداتشون محکم تر بشه
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      2 3
      این و از کدوم منبع میگی برادر اینها هم مثل دانشگاه دوسال فوق دیپلم همان سطح یک است 25سال کجا بود
    • علی IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      10 0
      نیروهای تحصیلکرده دیگه ای هستن که درس بدن. هدف از جذب طلاب در مدرسه چیزه دیگه ای هستش نه اون چیزی که شما ازش حرف میزنید
    • فرهنگی IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      2 0
      دستت درد نکنه یعنی می‌فرمائید فرهنگی که دبیری و..از طریق کنکور و... و ۲۷ سال تدریس از لحاظ اخلاقی و برخورد معنویت در سطح پایینی هستن.
  • ناشناس IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 2
    سلام آقای وزیر از بخش فرهنگی بسیج هم نیرو بگیرید بچه هایی هستند که مدارک بالا دانشگاهی دارند وبسیجی اند جوانان جویای کاراند چندین سال در حوزه و پایگاه بسیج کلاسهایی درپایه های مختلف تدریس کردند فقط فی سبیل الله و استقبال خوبی بچه هادی این کلاسها داشتند بخصوص دراین ایام کرونا که بعضی هاگوشی نداشتند وبامشکل مالی روبه رو بودند ومی خواستندحتی ترک تحصیل کنند،ما روهم فراموش نکنید ماهم سابقه تدریس داریم کم ازیک حق التدریسی دراموزش نداریم منتهی انگارگمنامیم.ممنون
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    13 0
    این طلاب عزیز را چند سالی بصورت حق التدریس در آ پ جذب کنند بعدا استخدام نمایند ما ها که سی سال درزمان جنگ وروستاهای صعب العبور خدمت کردیم فرزندانمان با مدرک لیسانس وفوق لیسانس در رشته های مورد نیاز آپ بیکار ودرخانه نشسته اند وزیر 25هزار سهمیه را برای خوش خدمتی در اختیار حوزه قرار میدهد اقای وزیر سایر جوانان نیز فرزندان این مملکت هستند ما فرهنگیان باز نشسته از شما می خواهیم که به فکر فرزندان ما هم باشید
  • امیر IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    2 1
    سلام وقت بخیر کسی نمیدونه تاریخ ثبت نام و آزمونش کیه؟
    • سبزوار IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      2 0
      احسنت..... همه ی ما فرزندان این مملکتیم و حقی داریم چون نظام جمهوری اسلامیست
    • ناشناس IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      0 1
      شما قبولی ازمون میخوای چکار
    • محمد IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      0 0
      بفرس بچه ات درس بخونه نکنه انتظار داری چون تواستادبودی بچه ات هم بایداستادبشه اگه اینجوربودکه الان بعدرئیسجمهور بچه اش رئیس جمهوربودبعدم نوه اش
  • عزیز IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 5
    طرف سیکل می گیره بعد می ره حوزه. حالا می خواد بیاد به‌ بچه هامون چی یاد بده؟!حالا ما اینهمه دبیرستان و دانشگاه رفتیم چون سنمون به‌ آزمون استخدام جواب نمی ده اسنپ باشیم
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      7 3
      نرفته توحوزه تفریح که رفته اونجادرس خونده وزحمت کشیده
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      2 1
      سلام همون شخصی ک سیکل گرفته اگه اهل عمل به وظیفه باش خیلی بهتر از کسی هس ک به وظیفه خود عمل نمی کنه
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      2 1
      طرف سیکل میگیره میره شما با درسی ک خوندی با تمام سوادت برو ببینم میتونی اصلا متوجه بشی تمام مطالب ک اونا خوندن رو
    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      2 1
      خیلی از طلاب با مدرک دانشگاهی وارد حوزه علمیه شدن من جمله خودبنده
    • علی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      2 0
      سلام بزرگوار...درسته که برخی عزیزان درحوزه از سیکل وارد میشن والبته برخی هم تا خود دبیرستان ممکنه از همکلاسی های شما و بنده بوده باشند.ولی دانش آموختن در سنین پایین تر مثل هکاکی روی سنگ و در سنین بالا مثل نقش زدن روی اب و در روانشناسی هم اثبات شده و خلاصه..همانطوری که شخص با دیپلم وارد دانشگاه میشه و درس میخونه و با گذشت زمان و بعد چندسال طبیعتاً در حد دیپلم نخواهد ماند و رشد خواهد کرد در حوزه علمیه هم چنینه...این فرصت برای شما هم وجود داشته و درب حوزه های علمیه همیشه و در هر سنی به روی مشتاقان علم و عاشقان خدمت باز خواهد بود...و قرار نیست که همه طلاب معلم شوند لکن شایستگان انها انتخاب خواهند شد..نگاه برخی طوری است که گویی طلاب و روحانیون عضوی از جامعه نیستند و با این همه تعصب ژست آزاداندیشی به خود می‌گیرند...
  • کاوه IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    2 0
    هرجا میخوان برن مهم نیست. مهم اینه که با بقیه در یک رقابت عادلانه شرکت کنن.
    • بخشی زاده IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      عمل به وظیفه علم میخواد تخصص میخواد ،ذات پاک میخواد .دنیا صنعتی شده ما حرف از ....فلسفی میزنیم بابا کشور با حرف صنعتی نمیشه باید کار کرد هم فیزیکی هم .....تا بشیم صنعتی
  • جبراییل اکبری IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 1
    خوب هست
  • علی IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    2 2
    بهترین راه تعالی آموزش و پرورش و به طبع جامعه حضور فعال طلاب و روحانیون است
  • آوا IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    من فوق لیسانس دارم شاگرد اول بودم دانشگاه دولتی ارشد با رتبه ی دو رقمی الان دانشگاه حق التدریس زیست درس میدم ولی هرجا رفتم واسه استخدامی آموزش پرورش گفتن نمیشه شما لیسانست مرتبط نیست
  • ناشناس IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    اموزش وپرورش بکنی مکتب خانه دانشگاه فرهنگیان هم ببندی
  • محمد IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    برای روشن شدن افکار عمومی با تجربه عرض می کنم اولا باید طلاب در آزمون رسمی شرکت کنند که شانس بسیار کمی دارند چون در تست زنی سوالات تخصصی که ٦٠درصد امتیاز دارد با توجه به عدم تخصص بی بهره اند یقینا کسانی قبول می شوند که تخصص بالا در رشته مربوطه دارند(فارغ التحصیللان دانشگاه ها ی معتبر)از طرفی ظرفیت ها هم محدود است. در اواخر دولت احمدی نژاد طلاب قابل توجه ای برای مشاوره و پرورشی جذب شدند که متاسفانه به خاطر نداشتن تخصص لازم برای مدیران مدرسه عملا پادویی می کنند و در ظاهر کار پرورشی که متاسفانه از قرب و منزلتی برخوردار نیستند.
  • طلبه IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    3 2
    بنده هم لیسانس علوم تربیتی هستم و معدلم ۱۹/۳۸ و بر اساس علاقه طلبه هستم .و سطح علمی دیگر دوستان و هم دوره ای ها هم خیلی خوب و بالاست.چشمها را باید شست /جور دیگر باید دید
    • عقیلی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      1 0
      سلام علیکم امروز الحمدالله طلبه ها هم حوزه خوندن و هم دانشگاه بنده کارشناسی ارشد تاریخ حوزه سطح سه بعضی یک جور حرف می زنن فکر می کنن طلبه ها از عصر حجر اومدن کلی نگر باشید و در نگاهتون انصاف داشته باشید
  • نیک رو رحیم IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 1
    حوزه باید ادغام شود با دانشگاه
  • بنده خدا IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    ای کاش در هر مدرسه ای فقط یه معلم ازطلاب بودند که این وضع پوشش دختران و پسران ما نبود و اعتقاداتشان کار می‌کردند مدرسه جای تعلیم و تربیت است نه فقط تعلیم که تربیتی نشده و این وضع دانش آموزانه ماس یا ترک تحصیل می‌کنند یا انگیزه ندارن خیلی کم خوب بار اومدن
  • جعفر IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    حق التدریس ۹۸ تت بهمن ۹۹ کی پرداخت میشه دقیقا یکسال شده که هنوز پرداخت نکردن خجالت بکشید کدام اداره اصافه کار ش یکسال طلوع میکشه .....حق ازدواج چی شد کدام بگم والا
  • فاطمه عربی IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    2 5
    سلام چراهیچ کس فکری برای بچه هایی که پران ومادران انهاهردوفرهنگی بودن نمیکنه ایاخداروخوش میاددوتا زوج فرهنگی یکی از بچه هاشون جاشونو نگیره بخدااین ناحقیه روز قیامت باید جواب بدی
    • سحر IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      6 0
      مگه ارثیه؟
    • Ho3ine IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      6 0
      مگه دبیر شدن وراثتیه؟؟؟؟
    • فاطمه IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 0
      ازون حرفا زدی هاااا....
  • جعفر IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    حق التدریس ۹۸ تا بهمن ۹۹ کی پرداخت میشه دقیقا یکسال شده که هنوز پرداخت نکردن کدام اداره اصافه کار ش یکسال طلوع میکشه .....حق ازدواج چی شد کدام بگم والا
  • رضا IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    الان مردم اینقدر درگیر مشکلات اقتصادی هستند که به فکر اینکه یه آخوند معلم باشه یا نه ذهنشان را درگیر نمی کنند
  • ناشناس IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    اگه اینطوره که میخاید کمبود معلم رفع کنید همون نهضتیا وحق تدریسی چِشه مگه ؟!! خدا رو خوش نمیاد اونا که صلاحیتشون بیشتر هم مدرک تحصیلیشون بهتر هم زبون بچه ها روبهتر میفهمن خیلیاشون بامدرکای خیلی خوب دارن تو مناطق وشرایط خیلی بدی کار میکنند . چون اسم نهضت روشه به چشم نمیاد بخدامن میشناسم کسایی که دارن باجون دل کارمیکنند درحد یه معلم باسابقه و بااستعداد . یه فکری به حال این قشرزحمت کش بی ادعا هم بکنید تاخدا ازتون راضی باشه..
  • مهدی IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    2 2
    طلبه اگر طلبه باشه حداقل باید 15سال حوزه درس خونده باشه 10سال دروس مقدمات تاسطح وبعدم 5سال حداقل خارج خوب حالا قبلش برخی از سیکل میان برخی از دیپلم وبعضی از لیسانس وبالاتر تا دکتری پایین ترین سطح سیکل رو در نظر بگیریم 8سال به اضافه ی 15سال میشه چند 23سال تو پایین ترین حالت و اگر مثل بنده از دیپلم وبامعدل ورشته ی خوبم رفته باشه و درس خونده باشه وهمزمان تو حوزه وبیرون درس داده باشه اونم طی 15سال 3سال اضافه کنین 26سال درس خوندن حالا تجربه ی تدریسم حدودا 4تا5سال اضافه کنین در دروس متعدد حوزوی و غیر حوزوی در علوم مختلف انسانی در ضمن من تا آخرین سال دبیرستان ریاضی زبان انگلیسی و... 20بوده اونم با کمترین مطالعه حالا باز رفقا می فرمایند چی میخوان به بچه های ما یاد بدن عزیزان دل در ضمن الانم کارشناسی ارشد تاریخ تشیع رو دارم می گیرم و ان شاءالله برای دکتری میخوام اقدام کنم هیییی امان از جهل برخی عزیزان و خانواده ها راستی یادم رفت 4سال هم حدودا تو یک موسسه بحث های فشرده ی تاریخ کلام وامامت وعلوم قرآنی وکلام جدید ومسشرقان و... رو گذروندم و...
    • ناشناس IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      1 0
      با نظرتون موافقم شما میدونید زمان ثبت نام و ازمونش کی هست ؟ کدوم سایت باید نگاه کنیم
  • ویدا IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 2
    بسار خوب و عالی واقعا جای طلاب تو آموزش ما کم بود انشالله که بتونن روی بچه های ما تاثیر مثبت داشته باشن.... طلبه واقعی در همه جا و همه چیز موفق و پیروز هستند
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    از طلاب برای ابتدایی استفاده می شود.من خودم معلم ابتدایی هستم شش پایه تدریس می کنم برادران و خواهران طلاب برای ابتدایی مناسب نیستند . واقعا نگران آیندگان سر زمینم هستم. بلکه از آن ها در زمینه های عربی، معارف ،فلسفه و تاریخ استفاده شود. باید یادآ ور شوم طلابی که فرمودند مهندسی خوندم ریاضی خوندم. آموزش پرورش طلاب سطح دو حوزوی رو به بالا استخدام می کنه که نخوانده اند.
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    با سلام مگه طلبها جز افراد این جامعه نیستن ک از حقوق دولتی استفاده کنن شما هی از حقوق حرف می زنید از کجا این قد مطمئن حر ف می زنید ک نمی تون درسهای ریاضی با علوم سایر تدریس کنن خیلی از طلبها با استعداد نتوانی همه کارها را دارند بیشتر از ما دانشجوها ک ادعای علم نویی داریم. و حوزه مقل قدیم ک نیستن الا هر کس از سیکل وارد بشه هم باید زبان انگلیس پاس کنه هم درسهای دیگه و تو حوزه ها ک مورد نیاز روز هست را میخوان لطفا با تعصب کور حرف نزنید. من یکی راضیم ک آموزش پرورش ما از وجود بیشتر معلمها ک. جایگاه خودرا بلد نیستن خالی بشه. در ضمن بچهای ما تنها به نمره بیست نیاز ندارن مدرسه خانه دوم است برا تربیت فرزند دان ما باید مواظب باشیم ک بچهامونو به کی می سپاریم چون دیگه بچها جدید تمام تربیت خودرا از محیط می گیرن و اثربیشتری براشون داره
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    مگه طلبها از افراد همین جامعه نیستن. که. حق استفاده از آزمونها را داشته باشن یا دانشگاهی ها خونشان رنگین تره ولا جوری این مردان حر ف طلبها را می زنن که انگار از ی کره دیگر اومدان اینجا همین بچهای خودمونن .هر کس نسبت به هدفی ک برا زندگیش داره تلاش میکنه یکی دنیا یکی اخرت دیگری هر دو
  • عصمت قاسمی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    با عرض سلام باتوجه به اینکه بنده طلبه هستم دررابطه باهمکاری با آموزش وپرورش از کجا اطلاعات بیشتررابدست آورم.
  • سحر IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    بهترین تصمیم طلبه ها بسیار نیروهای قوی هستن و واقعا غم انگیزه که یه عده دشمنی دارن با این قشر و چقققد هم فرق هست بین امکانات دانشجویان و طلاب و خیلی ها حتی همین نگاه آموزش و پرورش که سالها پیش باید اتفاق می افتاد را هم نمیتونند ببینند طلبه ها نیاز به ورود به آموزش و پرورش ندارن آموزش و پرورش و مدارس واااقعا نیازمند حضور طلاب در مدارس است
  • ف ج IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    واهش میکنیم از اقای وزیر از از رشته حقوق هم استخدام کنید تا ما مدرک. خودمان را قاب نکنیم و.با تشکر از شما
  • ناشناس IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 1
    سلام چطور میشه شرکت کرد برای تربیت مبلغ معلم در آموزش و پرورش اگه کسی می‌دونه راهنمایی کنه لطفاً ممنون
  • مهدی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    بنده چندتا از دوستان طلبه دارم به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط هستند اینکه باید در مدرسه فقط دینی و عربی تدریس بکنن سخن لغو وبیهوده ای است
  • انوش IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    2 0
    خیلی دیر عمل کردند متاسفانه خروجیهای مدارس ازدختر وپسر که تحت تعلیم مربیان دوره دیده مراکز تربیت معلم و حق التدریسها و...اگرچه همه متهم به کم کاری نیستند ولی تعداد زیادی متا سفانه ارزشهای والای اسلامی وانسانی را صحیح به دانش اموزان انتقال نداده اند که هیچ بلکه خود مروج فرهنگ مستهجن غرب بوده اند بایدفکری نو درتربیت افراد صالح درمراکز تربیت معلم در اندازیم تا عده ای بی توجه وبی خیال درامر اموزش و پرورش ارمانهای انقلاب و امام راحل ورهبر معظم انقلاب را زیر پا نگذارند.
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    خیلی خوبه من موافقم چون پسرم مدرسه قرآنی درس می خونه و ساعتی در خدمت حاجاقای مدرسه هستم تعامل خوبی برقرار شده بود
  • نازنین IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    سلام این اطلاعیه برای چه زمانی هست اصلابایدکجابریم برای ثبت نام.؟
  • نظامی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    با سلام، کاش در آموزش پرورش از متخصصین استفاده شود در موارد قید شده جذب طلاب در آموزش پرورش طبق موررد ۵. جذب و آموزش نیروهای حوزوی برادر و خواهر جهت ارائه راهنمایی و مشاوره در سطح مدارس آموزش و پرورش.عالی هست، نه اینکه در سالهای قبل فارغ التحصیل زنبورداری استخدام دبیر تربیت بدنی شده بود که به گفته خودش از آناتومی زنبور همه چیز می دانست اما از انسان چیزی نمیدانست، و این امر در حق کودکان و نوجوانان عادلانه نیست که معلم برای آنها تعلیمی نتواند انجام دهد.
  • عقیل IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 3
    عزیران به توانایی طلاب شک نکنید ضمنابیشتر طلاب دارای تخصص هستند و به خوبی می توانند از عهده تدریس بربیان ...
  • اس IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 1
    طلبه ها همشون مدارس و پر کردن بعد اونوقت لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها بیکارن
  • علی SE ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 1
    بنده یک طلبه هستم که در زبان انگلیسی متخصص و چندین مقاله به انگلیسی دارم. دیپلم زبانم را از دانشگاه آکسفورد و فوق لیسانس زبانم را از دانشگاه دولتی گرفتم. حالا به نظرتون اشکالی داره اگر معلم زبان خواستن، من که طلبه هستم درس بدم؟ اگر به شایسته سالاری باشه بنده فکر میکنم حداقل را دارم. حالا شما و انصافتون.
    • فرهنگی IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      1 4
      به نظرمن طلاب فقط دینی بلدن
    • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 1
      همه ی طلاب توانمندی های شمارو ندارن.
  • صادق قربانی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    ثبت نام مبلغ معلم درآموزش وپرورش
  • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    بنظر من در همه رشته ها توانایی دارند
  • یارقلی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    چندماه پیش مهلت ثبت نام تموم شده
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 1
    ازدانشگاهی ها استفاده کنند
    • علی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      2 0
      باسلام الان بنده طلبه درس خارج هستم و بیست ساله حوزه هستم و مدررک روانشناسی ازدانشگاه علامه طباطبای دارم اشکالش چیه که تومدرسه به عنوان دبیر پرورشی باشم؟؟؟؟؟
  • سعید IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    به نظر من هیچ کس اندازه طلاب نمیتونه تو سطح خودش درس زیادی بخونه طلابی هستند که تا درس خارج خوندن یعنی حدودا ۲۰ سال و این که در مدرسه ها ازشون استفاده بشه خیلی واسشون کمه.بعد هم شما نگران نباشید طلاب رو نمیارن مدرس ریاضی و اینا کنن اونا تو هر رشته که درس خوندن پذیرفته میشن.
  • مادر IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    والا ما نفهمیدیم این ستاد کرونا کیه که وزرا موافق ریس جمهور موافق /پس کی نمیزاره باز باشه مدارس والا بخدا بچه ها افسرده شدن روابط اجتماعی نابود / قرار نسل کشی هست?? مدارس تعطیل بشه ولی معلمین خصوصی تا ۱۰ تا دانش آموز درس میدن ساعتی خدا تومن /تدبیر و امیدم به کجا رفت بعد هم طلبه ها هم می تونن درس بدن همین الان ما معلم غیر تخصصی که کتاب دیگه درس میده زیاد داریم
    • علی IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      0 0
      مادر عزیز شما ازپس مدیریت یک بچه نیومدی .ببین معام ها در زمان کلاس های حضوری در یک کلاس سی نفره یا بیشتر چقدر زحمت می کشیدند.درثانی شما که به فکر یادگیری فرزندتان نیستید فقط می خواهید چند ساعتی در خونه از دست فرزندتان راحت شوید. اگر قرار است مدرسه ها در این وضعیت سخت کرونا باز بشه ایا بهتر نیست از دانشگاه ها شروع بشه .تا حالا کدام مسئولی گفته باید دانشگاه ها بازبشه که هم اهمیتش از مدرسه بیشتره وهم استاد های انجا که به اندازه ی معلم مدارس کمتر زحمت می کشند وهمه کارها را به کردن دانشجو می دازند وحقوق چند برابری معلم ها می گیرند .
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    مگه طلبه بابت خوندن نماز در مسجد حقوق نمیگیره
  • حسن باغبان اقایی IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 1
    به نظر بنده که یک دبیر بازنشسته فرهنگی هستم به خاطر تهاجم فرهنگی بهترین تصمیم مباشد چون با اینکار اخلاق حوزه وارد مدارس میشود وجلو تهاجم فرهنگی را میگیرد
  • فاطمه IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام تزمون کی هست؟؟
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    دروسی که درتخصص طلاب هست استفاده شود لطفا واقعا ورود طلاب و معلمین متعهد ومقید نیازمند هست متاسفانه در سالهای اخیر بچه هامون در مدارس نه تنها با تربیت دینی به درستی آشنا نشدن بلکه بعضا دچار انحراف شدن برای مثال درروز بزرگداشت شهید مطهری دانش اموزان بجای یادگیری فضائل اخلاقی این شهید بزرگوار درکلاس درس به رقص وپای کوپی میپردارند .
  • IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 1
    تربیت یک نسل سالهاست با سهل انگاری بوده
    • فرهنگی IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      1 0
      وقتی معلم یه تذکر کوچک به بچه ات میده با طومار میای و معلم را به دادگاه میکشی چه انتظار داری؟
  • جواد IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    ای کاش 8سال گذشته این کار انجام می گرفت
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    یه دفعه بگید همه بچه ها باید برن حوزه طلبه باید در حوزه درس بده و پیش نماز باشه
  • عباس IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 1
    معلمی شغل انبیاست و وظیفه ی معلم انسان سازیست نه رباط سازی وعلما وارثان انبیا هستند .۴۰سال است که چوب نبودن علمای مکتب امام صادق را در مراکز آموزشی کشور می خوریم.معلمی شغلی برای پول درآوردن نیست اگر کسی می خواهد پول در بیاورد بچه های شیعیان امیرالمومنین را وسیله ی این کار قرار ندهد.برای شغل پیدا کردن و پول در آوردن هزاران جا وجود دارد.کسانی که با ورود طلاب عزیز به آموزش و پرورش مخالفند و این را امتیاز شغلی برای طلاب می دانند از الفبای تعلیم و تربیت بی اطلاعند.طلبه نیروی مخلص انسان سازی است که خدای متعال پرورش نسل انسانی را به عهده ی او گذاشته است.نمی شود با انسانیت انسان به بهانه ی شغل و....مبارزه کرد.بهترین معلمان همان طلاب هستند.و در رشته های متفاوت تخصص دارند که با تعهد دینی وبصیرت همراه شده.
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 2
    عالی میشه خدا رو شکر انشالله همه اینده ی خوشی داشته باشن
  • مریم IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 1
    اگر حوزه مثل زمان امام می بود وشغل دولتی نبود بهتر بود وبیشتر به خودسازی اهمیت داده میشد
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    اموزش وپرورش بایدازکارهای مصلحتی وسلیقه ای جلوگیری کندواگربخواهدپیشرفت کندبایدنیروهایی راکه جهت اموزش بکارمی گیردصرفاازطریق تربیت معلم جذب شوندوبافنون معلمی اشناشوندنه اینکه طلاب رابرای تدریس به مدارس بفرستند.مگرحوزه هادرجدب جوانان به اسلام چه توفیقی داشتندکه درمدارس نیزان رااموزش دهند!
  • حسن IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    بنظر من بهترین کار اینه که آموزش و پرورش را جم کنن بوجشو بدن به حوض های عملیه همه مدارس بشه هوضه اینطوری ملاها عرف برای زدن دارن میشن قشر زحمت کش
  • حامد IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    طلبه یا غیرطلبه، هر کسی که اندازه مدرکش سواد و البته تخصص و مهارت لازم در آموزش رو داره میشه ازش استفاده کرد تو این حوزه ولی موضوع پرورش که نظام آموزشی ما شعارشو میده فراتر از چیزاییه که تا الان تلاش شده انجام بدن
  • آندیا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    درود دیواری کوتاه تر از تاریخ نیست لطفا ببرید پرورشی ازشون استفاده کنید
    • بنده خدا IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      0 1
      سلام.چرا بعضی هاتون با طلبه ها برخورد خوبی ندارین‌همسر بنده الان درحال خوندن سطح سه هست خالصانه داره درسش رو میخونه بدون کوچیک ترین حمایت از طرف دولت .حالا یه آزمون استخدامی گذاشتن وبه این قشر توجهی شده چرا انقدر ناراحتی .با توجه به اینکه صد درصد تاثیر مثبتی در اعتقادات مذهبی کوکتون میتونه داشته باشه دراین وضعیت
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    به نظرتون دقدقه ی مملکت الان جذب طلاب توی آموزش و پرورش هست.حداقل اگه دین ندارید آزاده باشید وظیفه طلاب جهاد در راه خداست وظیفه طلاب اینه که برای رفاه مردم با ظلم و ستمی مبارزه کنند مگر این نیست لباس پیامبر اسلام رو بر تن کردند پس باید مثل پیامبر در راه خدا با ظلم بجنگند.یک طلبه در خطر نیست در این جامعه الان قشر آسیب پذیر جامعه جووونای بیکار و افسرده هستنداصلا اولویت دختران و ناموس سرزمین هستن که به خاطر نون شب تن فروشی نکنن.وگرنه یک طلبه اسلامی وقتی لباس پیامبر را می‌پوشد باید به فکر دفاع و حفاظت از جان و مال و ناموس باشد یک طلبه می‌دونه که وظیفه اینه که به جای مردم سختی بکشه.لطفا به فکر مردم سیستان باشید که آب ندارن.به فکر جووونای بیکارش باشید وگرنه ماشاالله طلاب همه در حوزه های خدمت رسانی فعال هستن همشون دارن مردم رو به راه راست هدایت میکنن.و زندگی امن و آرامی دارن و ستون های زندگی محکچم
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      دغدغه منظورتونه
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    پس ماها که تا مقطع دکترای الهیات هستیم چرا جایی در آموزش و پرورش برامون باز نشد؟
  • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    سلام. من یه طلبه ام و دانشگاه مهندسی کامپیوتر خوندم. بعضی از اینکه طلبه معلم بشه ناراحت هستند. ورود طلاب در علوم انسانی ضروری است
  • هیچکس IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 1
    طلاب و روحانیون عزیز ، با توجه به اینکه در کلیه ی رشته ها تخصص دارند و طی چهل و سه سال گذشته از خدمات ایشان در کلیه ی امور، در کشور استفاده شده( از جنگ و کشاورزی و گچکاری تا پزشکی و روغن بنفشه) ، لطفاً این یک درّه را بیخیال بشوند و آموزش و پرورش را قهوه ای نکنند. آن دسته از طلابی هم که میفرمایند لیسانس فنی یا تجربی دارند هم لطف کنند به همان طلبگی بچسبند که اگر آموزش پذیر بودند ، بعد از تحصیلات دانشگاهی ، آنقدر قدرت تجزیه و تحلیل داشتند که به حوزه نروند.
    • خالدی IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      1 0
      سلام،من خودم یه دانشجوی HSE هستم، ظلمی که به طلاب میشه به هیشکی نمیشه،طرف بعداز ۲۰سال درس خوندن فقط یه مسجدمیدن دستش با یه شهریه ای که خرج سه روز یه خانواده است، .....
  • ناشناس US ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    خداوند عاقبت آموزش وپرورش رابخیر کند .
  • سحر IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    اون از پزشکی اینم از آموزش که شدن بلای جان کی اولویت با ما بدبخت بیچاره ها میرسه خدا داند
  • ف IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    خیلی عالی میشه ..اگه استفاده کنن .بچه ها اول باید انسان باربیان .پزشک یا مهندس یا معلم
  • نوید IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 1
    جای طلاب فقط در مسجد است ن مدرسه
  • Faridon.gh4848 US ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    نباید طلاب وارد دروس علوم اجتماعی و دروس فنی شوند عربی والهیات اشکالی نداره
  • علی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    1 1
    ای کاش آموزش وپرورش خیلی قبلتر واسه آموزش از طلاب استفاده میکرد تا الان این تفکرات منفی نبود. جایگا روحانیت بالاتر است فقط من باب وظیفه عده ای ازطلاب معلم میشن... در این نظام بانکی واسه وام گرفتن میگن... پوشه، گیره، معلم، چرانمیگن صراف، بانکی، طلا فروش، مهندس، پزشک وبماند همه عالم دوغ فروش شوند کسی که دوغ خوبی داره مشتری داره
  • هادی IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    انصافا دوستان من طلبه نیستم حتی اعضای خانواده‌ام ولی این ایده خدا شاهده ده سال پیش به ذهن من آمد و گفتم اگر من یه زمانی در آموزش و پرورش یه کاره ای میشدم حتما از ظرفیت روحانیون استفاده میکردم. دلایل و مزایا استفاده از روحانیون در مدرسه. 1-روحانیون حضورشون در مدرسه تاثیر گذاره هم برای اصلاح دانش آموزان و هم برای دبیران 2-تهاجم فرهنگی که الان تمام مدارس رو در بر گرفته فقط بخاطر عدم حضور روحانیون 3-یکی از آرزوهای دشمن و بندهای سند 20سی همین دور نگه داشتن روحانیون از آموزش پرورشه ۴-امار انحرافات و طلاق در جامعه کمتر میشود 5-پایبندی دانش آموزان به نظام و شهدا بیشتر می گردد 6-دانش آموزانی پویا و خلاق تحویل جامعه میشود
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 0
    اگربه اموزش وپرورش درگشورماهم مانندکشورهای پیشرفته نه درشعاربلکه درعمل بهاداده می شدالان وضع مملکت اینطورنبودواگرجذب نیرودران هم بجای تربیت معلم به طورمصلحتی وسیاسی صورت گیرددراینده اثرات زیان باری راشاهدخواهیم بود!
  • نلسون باکری IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    مگه نشنیدین وزیر طلبه مون چی گفت؟ فرمودن برای مشاوره آن دنیایی، تربیت دینی، تزکیه اسلامی، دورکاری و مراقبت، مواظبت از عقاید اسلامی، اولش محسنه دومش حاجیه و آخرین اولویت، میرزا بنویس شدن بچه های ملت. دیگه از این واضح‌تر بگن؟
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 0
    بنده فوق لیسانس برق دارم و دبیر شاغل در هنرستان هستم و موافق حضور طلاب در مدارس هستم . مدرسه که فقط ریاضی و زبان که نیست حضور طلاب باعث تقویت بحث پرورشی و معنوی بچه ها میشه . پیش داوری های اشتباه رو کنار بذارید . این کار باید سالها پیش اجرایی میشد
  • ۱ IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 1
    بنده فوق لیسانس برق دارم و دبیر شاغل در هنرستان هستم و موافق حضور طلاب در مدارس هستم . مدرسه که فقط ریاضی و زبان که نیست حضور طلاب باعث تقویت بحث پرورشی و معنوی بچه ها میشه . پیش داوری های اشتباه رو کنار بذارید . این کار باید سالها پیش اجرایی میشد
  • سید محمد رضا شاددل IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 2
    اگر مدیریت آموزش وپرورش مانند حوزه های علمه شود عالی است
  • اع IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    3 4
    ,طلبه جاش تو مسجد و منبره نه مدرسه بسلامتی شیخ طوسیا زیاد میشن
  • رضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    2 0
    طلاب باید مثل مابقی جوانها در آزمون سراسری شرکت کنند بعد اگر قبول شدند اجازه شرکت دارند
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    3 0
    معلم پسر من لیسانس حوزه علمیه دارند و خانم بسیار متدین هستند و بهترین روش های اموزشی را برای اموزش دروس بکار می گیرند و انقدر با بچه ها برخورد خوبی دارند که بچه ها دوستدار ایشان هستند و انقدر خلاقانه اموزش می دهند که روزهای 5 شنبه و جمعه که کلاس ندارند لحظه شماری می کنند و ضمنا با وجود اینکه کلاس ها انلاین است ایشان از نظر اخلاقی با بچه ها کار می کنند و واقعا در زمینه ی روانشناسی کودک بسیار عالی عمل می کنند و به جرات می گویم 80 درصد مشکلات بچه ها و خانواده ها را حل کرده اند. من فکر می کنم چون ایشان متدین هستند وجدان کاری بسیار بالایی دارند و هرگز دنبال حقوق نیستند و فقط برای خدا کار می کنند. ضمنا ایشان در مدرسه غیرانتفاعی هستند و تا جایی که من اطلاع دارم حقوقشان 2 میلیون بیشتر نیست ولی عالی عمل می کنند. ای کاش همه ی معلمان با خدا و با ایمان را در مدارس می گذاشتند که وجدان کاری داشته باشند
  • فرهنگی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 3
    آموزش و پرورش فقط دبیری و تربیت معلم البته طلاب هم پرورشی و الهیات و... خوبه
  • چکاره ام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    مطمئنم تمام این نظریات رویه طلبه داره مینویسه. عزیزان طلبه ها برن کارتبلیغی ودینی خودشون روانجام بدن،یاهم مدارس حوزوی تأسیس کنن براشون. طلاب کارخودشون روانجام بدن آموزش وپرورش هم نیروهاش رو ازطریق تربیت معلم بگیره ن ازاین طریق
  • مجتبی IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    2 0
    داداش من دانشجو ترم ۵ دکتری حسابداریی هستم و معدلمم ۱۹هست .خدایی ۴۲ سالمه هیچ سو سابقهدای ام ندارم هر جام میرم میگن معرف می خواد
  • پدر IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    هر کس باید در تخصص خود کاری انجام دهد من متوجه نمی شم طلاب چی می خوانند که ۸ رشته باید تدریس کنند اینها نهایتا باید دینی و عربی تدریس کنند اگر یه طلبه ای رفته و ریاضی خوانده یا مهندسی خوانده و بلد این کار هست باید با این امتیاز وارد بشود نه از امتیاز طلبه استفاده کند. اگر از این امتیاز استفاده کند از عدل و انصاف به دورهست.
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      1 0
      تاریخ.روانشناسی غرب و روانشناسی دینی، ادبیات ،عربی،فنون تدریس پس ببینین اون۸رشته واقعا حق طلاب هست چون آموزش دیدن وکسی نگفته طلبه بره ریاضی یاشیمی و فیزیک تدریس کنه.درضمن اینام آزمون میدن دیگه الکی که نرفتن جذب بشن
  • عاطفه IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    3 0
    فقط معلمان با تجربه و دوره دیده غیر انتفاعی ها زیادی هستن و سهمیه ای در استخدام آموزش و پرورش ندارن؟!
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    همه با حق یکسان آزمون بدن دیگه
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    اشکال نداردبه شرطی که طلاب ماتدریس دانشگاه راازبیرون گرفته وواردحوزه شدند
  • انسان IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    ببیند بحث طلبه، دانشجو، مهندس،پزشک ، بودن نیست ،بحث این است که کشور در نهاد های مختلف ب نیرو هایی نیاز دارد دارد ک وظیفشون با خلاقیت و عشق و علاقه انجام بدن . واز همه مهمتر ما باید افراد کار دان وبا سواد را برای آموزش نسل جوان انتخاب کنیم،که متئاسفانه ب هیچ یک از اینها عمل نمیشود وما در هر عرصه آسیب می بینم چرا که ما فقط منافع فردی را الویت قرار داده ایم.
  • مهدی رنجبر IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    بسیارعالیه حتما این کار انجام بشه بادقت و نظارت لازم که جریانهای منحرفی وارد نشوند چوار جریانهای سیاسی و سیاست زدگی نشوندوآموزش پرورش سنگ اندازی نکند
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 2
    جای طلاب مسجد هست نه محل آموزش
  • مهدی IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    اگه همه متقاضیان استخدام باهم آزمون بدن و هر داوطلبی با توجه به توانایی هاش استخدام بشه نه با سهمیه و امتیاز ، بنظر میاد عادلانه باشه
  • ناشناس IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    رسالت روحانیت در طول تاریخ تبلیغ دین بوده
    • کمال IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 0
      بنده خودم طلبه سطح۳ هستم؛ ارشد فقه وحقوق هم دانشگاه خوندم مقام های استانی وکشوری توی‌ مسابقات علمی دررشته های زیست وفیزیک وریاضی دارم،ورزش هم مقام استانی‌دارم. تدریس خصوصی دروس دانشگاهی وکنکوری هم داشتم.به طلبه بودنم هم افتخار میکنموخدا‌رو شاکرم واز‌لحاظ علمی حریف میطلبم.
  • یک دلسوخته از بیشمار مردم ایران IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    با درود خدمت همه ی هم میهنان شایسته است که از روحانیون محترم و گرامی در جایگاه خودشان استفاده گردد.چه بسیار فارغ التحصیلان در مقاطع ارشد ودکترای دانشگاه ها که ذره دریک شغل آبرومندهستند. به نظرم ورود روحانیون درتمام زمینه های اجتماعی سبب خسران و آسیب خواهد بود. ۴۲سال از انقلاب اسلامی ایران گذشت تا به کی راه عبث وبیهوده را طی کنیم. پیشرفت وتوسعه نیازبه برنامه ریزی کاربردی واصولی دارد. آلمان و ژاپن و سنگاپور و مالزی کشورهایی جهت الگوبرداری جهت پیشبرد اهداف کشور وتوسعه پایدار ورفع فساد گسترده وفقر فراگیر وفروپاشی اقتصادی و اجتماعی هستند.
  • مهدی رنجبر IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    1 0
    اتفاقاکارخیلی خوبیه من طلابی می شناسنم که درزمینه حتی ریاضی ودروس تخصصی بسیارمهارت دارندچه برسددرسهای تخصصی خودشان حتما این کاررابکنید
  • تنها IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 0
    سلام.پیرو حرف عزیزانی که میگن چرا باید از طلبه استفاده کنن اینکه بگن شماها واقعا نمیدونید که طلبه ینی چی و سطح اطلاعاتشون در چه حده.من خودم کارشناسی دارم ولی همسرم طلبه هستن ولی به واقع بگم سطح اطلاعاتی که همسر بنده دارند .درمورد سیاست وتاریخ وجغرافیا .حقوق...مدرسه جای تعلیم وتربیته واستفاده از طلبه خیلی به جامعه فرهنگی کمک میکنه..
  • مهم BG ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    سلام هم طلاب عزیز هم دانشجویان عزیز مورد احترام هستند،ولی عدالت امیرالمونین(ع) حکم میکنه که هردو برابر باشن مگه اینکه سواد یکیشون بیشتر باشه،اگه خدایی نکرده طلبه ای به خاطر لباس روحانیت تو اولویت قرار بگیره بقران قسم خشم خدا رو در پی داره،اکه هم حق طلبه هارو بخورن باز خدا خشمگین میشه،آموزش پرورش عزیز لطفا بر اساس آزمون و طراز علمی استخدامیهاتو انجام بده و و هیچ اولویتی برای هیچ کسی قائل نشو،کسی که خون ه باشه میتپنه خوب تست بزنه کسی هم که نخونده باشه نمیتونه تست بزنه بقیش بهونه،بهتون التماس میکنم طوری تو ازمون و مصاحبه عدالتو رعایت کنید که حق هیچکس ضایع نشه
  • فاطمه IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 0
    ما یه همسایه داریم که طلبه است و استاد حوزه ریاضیش عالیه بچه من و بچه ایشون هردو متوسطه اول هستن .به هر دوشون ریاضی درس میده .کارش عالیه.ولی بازم نگران نباشید هر کسی رو توی تخصص خودش استفاده میکنن
  • هاشمیان IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    1 0
    برای استخدام طلاب در آموزش و پرورش باید سن طلاب خواهر چقدر باشد؟؟
  • داود IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    4 0
    من خودم طلبه هستم و میتونم تو رشته انسانی درس بدم اگه حوزه نمیرفتم خب میرفتم دانشگاه چرا وقتی اسم منه طلبه میاد شک میکنین خب منم درس خوندم چه گناهی دارن طلبه ها که باید بهشون هر حرفی بزنین نظراتتون رو خوندم برا بعضی از افراد متاسفم و ازانسان های منطقی که دفاع کردن تشکر میکنم
  • قلندر IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    2 0
    خدا به داد این مردم برسه
  • مسعود IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    بزارین فرزندان ما خودشون تصمیم بگیرن در اینده کدوم راه رو برن.
  • معصومه حسن خانی IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 1
    چه عجب سال ۸۲ که من با مدرک سطح یک حوزه بعد از آزمون استخدامی بصورت حق التدریس جذب آموزش و پرورش شدم آقای حداد منت سرمون گذاشتن و فرمودن ما به خاطر کمبود نیرو مجبور به جذب شما شدیم والا معلمان باید فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شوند،از من که گذشت خدایا تو شاهد باش از ظلمی که به من شد.
    • حمیدرضا US ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      خنده داره که برای ورود به دانگشاه فرهنگیان تو شهر ما با رتبه های ۲ رقمی وارد دانگشاه فرهنگیان میشدن و دبیر ریاضی و فیزیک و شیمی و.... میشدن یا دوست من با ۳ رقمی انسانی نمیتونست ادبیات بره... کاش میرفت طلبگی میخوند چه جای تاسف داره کع اینطور معلم جذب میکنن ما ۴ سال اصول تدریس رو میخونیم با رتبه های عالی اونوقت طرف میره ریاضی محض میخونه بدون اینکه بدونه اصول تدریس و آموزش چیه وارد آموزش و پرورش میشه اونم زود تر از ما!!!!
  • بنده خدا IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 1
    سلام، ببخشید یسوال داشتم، کسی که لیسانس حسابداری از دانشگاه دولتی داره و میخواد معلم شه ولی از طریق ازمون استخدامی رشته حسابداری نمیگیرن، پس بخواد از طریق حوزه ازمون بده چند سال باید تو حوزه تحصیل کنه تا مجاز به ازمون دادن بشه؟
    • ض IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      0 0
      سلام 8 سال
  • محمودشاهی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    سلام .ببینید دوستان عزیز ،اینکه شما ابراز نظر در مورد جذب طلبه ها میکنی چیز خوبی نیست ..اصلا مسئولین باید ابراز نظر کنند .و تشخیص بدند که طلبه ها جذب شوند یا نه ..سازمان سنجش از قبل با کمسیون ها و ازمون هایی که گرفته .تشخیص داده که طلبه ها از اطلاعات خوبی برخوردار اند .پس تشخیص داده که جذب طلبه ها در اموزش پرورش کار مفیدی است ...
  • m IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    3 0
    اگه طلاب همان کار طلبگی شونو بکنن آموزش پرورشم بذارن برای بقیه بهتر نسیت هر کس کار خودشو بکنه. آخه همه جا رو که قرار نیست طلاب اشغال بکنن. جامعه متعلق به دیگرانم هست. مگه طلاب اجازه می دن که غیر طلبه ها برن حوزه تدریس کنن؟
    • محمدی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      1 0
      ببخشید عزیز همه طلبه ها هدفشون از ورود ب حوزه منبر نشینی نیست .حوزه هم یه موسسه است مثل باقی دانشگاها و با مدرکش ک با زحمت بدست اومده حق دارن وارد هر عرصه ای بشن .من خیلی اساتید در حوزه داشتم که اصلا حوزوی نبودن و استاد دانشگاه بودن .کمی دیدتون رو نسبت ب این قضیه تغییر بدین .اون یه صده قبل بود که علما میرفتن حوزه که فقط لباس روحانیت بپوشن و جای دیگه فعالیت نداشته باشن
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      0 0
      رفیق شما اصلا اصالت روحانیت و وظایف روحانیت رو اطلاع دارید !!؟ یکی از وظایف روحانیت همان تدریس هستش کجای کاری
    • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 0
      خدای اقتصاد رو دیگه بیخیال بشین .....
  • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 1
    لطفا از طلاب بیشتری به عنوان معلم استفاده کنید مثل معلم فلسفه یا اقتصاد یا ریاضی چون بعضی از طلاب قابلیت های زیادی دارند چون علاوه به حوزه حتی در دانشگاه هم دری خواندن
  • pam FR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    1 1
    واقعا تاسف باره....خوب رشته های تخصصی که در بهترین دانشگاها زحمت کشیدند رو به باد میدین ....شایسته سالاری مرد ...تخصص نباشه آموزش مفتش گرونه ....
  • power FR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 1
    تعهد همراه تخصص نه فقط تعهدخالی ..... بیاید درتمامی رشته ها جذب کنیدخلاص کنید بقیه رشته های دانشگاهی رو ...
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 1
    سلام وخسته نباشید به هموطنان دوست داشتنی باعرض پوزش از دوستان طلبه قبل از اینکه ریاضیو فیزیکو شیمیو بیشتر مدارک برای تحصیل بیاد توی عرصه آموزش بوده وسواد به بیسوادا می آموخته پس استاد این همه رشته طلبه هست دوستان عزیز
  • محمدی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    7 2
    نمیدونم چرا این تفکرو اکثر افراد دارن که دروس حوزوی چهارکلمه قران خوندن و عربی معنی کردنه :/ باور کنین که خیلی از دروسیکه ما میگذرونیم همون دروس دانشگاهی شماست.دقیقا درسهایی که زیر مجموعه علوم انسانی در دانشگاه میخونن .تنها فرقش اینه شما در دانشگاه امکانات بیشتری داشتین و حوزویا امکانات کمتر و توجه کمتر .لطفا یکم طرز تفکرتون رو تغییر بدین هرکسی که وارد حوزه میشه هدفش روحانیت نیست خیلیا برای معلم شدن حقوقدان شدن وارد حوزه میشن و خیلی از دوستان بنده هستن که یک یا دومدرک دانشگاهی از دانشگاهای معتبر مثل مهندسی کامیپوتر صنعتی شریف دارن که بخاطر علاقشون بعد ارشد دانشگاهی وارد حوزه شدن .#طلبه_ها_بیسواد_نیستند
    • گپاری IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      0 2
      مخالفم
    • امیر IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 1
      بچه بیا پایین
  • ابوالفضل IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 3
    لطفا جهت استخدام معلم ودبیر از طریق آزمون استخدامی از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا دکتر ی دانشگاه های دولتی که درس خوان تر بودهاند استفاده شود
  • لیلا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    3 0
    متاسفم واقعا برای این طرز فکر سکوت کن لطفا
  • شاه حسین IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    من به پول نیاز دارم نزدیک یک میلیون تومان نیاز دارم راستش میخواستم بگم باید واکسن بزنن همه مردم باید واکسن بزنن اجباری است
  • پارسا IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    2 4
    متاسفم واقعا در کدام کشور دیدید طلاب در مدارس استخدام بشند طلاب چه ربطی به مدارس داره چرا بچه من باید زیر دست یه آخوند درس بخونه میخوایم برگردیم به ۱۴ قرن پیش ؟؟؟
    • ماهان IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      8 0
      برات متاسفم...بچه تو خیلی باید خوش شانس باشه
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 1
    میگم مثل بقیه رشته ها ک مدرک دارهاشون وادار شدن ب شغل ابدارچی و خدمات برای طلاب محترم و عزیزمون هم استفاده کنید برای این شغل شریف .البته اگه میتونن بدنه پارتی و ازمون های استخدامی و هفت خان رستم این شغل رو بدست بیارن
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    3 1
    لطفا بدون سواد در زمینه ای حرف نزنید واحد هایی که در حوزه برای مقطع لیسانس گذرانده میشود تو دانشگاه میشه باهاش ارشد گرفت. حجم درسا در حوزه خییلی زیاده و واقعا طلبه ها با سواد هستن به خاطر همین لیاقتشو دارن که در زمینه های مختلف ازشون استفاده کنن
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      2 0
      دقیقا کاملا باهاتون موافقم
    • دکترای شیمی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
      0 0
      سلام من سمت حوزه رفتم ولی عاشق طلاب هستم اتفاقا دبستان از طلاب استفاده بشه که پایه حجاب وخیلی چیزا دیگ محکم بشه
  • رضا IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 1
    چند موضوع در این واقعه مستتر هست که نهایتا نتیجه را برای جامعه بسیار دردآور میکنه اول اینکه رانت جذب نیرو برای افراد فارغ التحصیل شده در حوزه بسیار بالا میره ، از فردا هر آخوند ذینفوذی لیستی را جهت جذب در آموزش و پرورش خواهد داد دوم حق بسیاری از مردم عادی که مجبور هستند د امتحانات و گزینش های متعدد شرکت کنند تا نهایتا به عنوان کارنامه سبز چندین سال صبر کنند تا فرجی حاصل شود، پایمال خواهد شد سوم ، این تصمیم خیلی بیش از اینکه یک تفکر آموزشی را گسترش دهد ، یک تصمیم سیاسی برای کنترل حرکات عدالت جویانه در بین دانش آموزان و معلمین هست ، در واقع با کوچکترین بحثی به مقامات اطلاعاتی گزارش داده می‌شود و چه شود چهار ، در هیچ نقطه ای از آموزش عالی دنیا مدارک حوزوی مورد تایید نیست الا چند کشوری که ایران در آنها نفوذ دارد پنج ، بیشتر چنین به نظر می‌رسد که طلاب به محض اینکه احساس کردند ممکن هست اوضاع اقتصادی آموزش و پرورش بهتر شود به دنبال گرفتن کرسی های تدریس در این وزارت خانه هستند شش ، از فردا هیچ مدیر یا معاونی بدون دارا بودن امتیاز طلبه گی ، نصب نخواهد شد هفتم ، متاسفانه نظرات حوزه در سیاست‌های مهم کشور و حوزه سیاسی چنان کشور را درگیر ضعف و مردم را فقیر کرده که این احساس برای مردم پیش می آید که به زودی فقر تفکر و احساسات در فرزندانشان معضلی بزرگ برای آنان خواهد شد
  • اسماعیل IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    2 1
    سلام.من طلبه ام ،برادرم دانشجوی فرهنگیان.من روزی 11 ساعت کار علمی میکنم برادر اصلا نگاه به کتاب نمیکنه.من ماهیانه حدود250 هزار تومن شهریه میگیرم،برادرم حدود 4 میلیون،من بیرون میرم فحش میخورم برادرم میره رستوران غذاشو میخوره،من 29 سالم هست هنوز ازدواج نکردم،برادرم 22 سالش الان چند ماهیه ازدواج کرده،و شاید باورتون نشه این همه تفاوت بین ما فقط به یک انتخاب در تحصیل برمیگرده و شاید باورش سخت تر باشه که با این همه من از اوضاعم راضی ام برادرم هر روز به مسولین فحش میده که چرا شهریه ما رو اضافه نمیکنن. دوستان فرهنگی تحویل بگیرید..
    • محمد IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      0 0
      کمتر لاف بزن من یک طلبه ام و فقط درسارو پاس میکنم و هیچکاری نمیکنم و هفتصد هزار تومان شهریه میگیرم تو چیکار میکنی که 250 حقوق میدن بعدم به معلمش 4 تومن نمیدن این عددو از کجا آورده اگه کنکور دادی دانشگاه فرهنگیان قبول شدی 2 تومن حقوق بهت میدن انصاف هم خوب چیزیه
  • ارزو IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 3
    اینکه بدون ازمون سنجش جذبشون کردید خیلی بی عدالتی و حق الناس شما که خدا پیغر سرتون میشه باید بهتر اینو بدونید.
  • ادب IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 1
    من میخام از معلمان ندارس شکایت کنم چون فرزندم میگه معلمهاشون خیلی بی فرهنگن و حرفای زشت میزنن سرکلاس و بویی از انسانیت و خدا وپیغمبر نبردن مگه معلمی شغل انبیاء نیست
  • سالار IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    2 0
    طلبه هایی که دانشگاه رفتن ودرس خوندن خوب .معلم میشن هم دانشگاه رفتن وهم حوزه دارن درس میخونن اما اون زن خونه داری که دیپلم داشته ورفته حوزه درس خونده۳سال چی به یک زن دیپلمه یاد دادن که الان شده معلم😳😳
  • یا زهرا IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    3 0
    سلام.بنده طلبه هستم وقبل ورود به حوزه حسابداری خوندم.چرا فک میکنید طلبه ها بی سواد هستن واز روی ناچاری و.... اومدن حوزه.این همه عالم بزرگ داریم در دنیا شما ببینید سطح علمی اینا بیشتره یا کسایی که دانشگاه درس خوندن وفقط مدرک گرفتن وهیچ اطلاعاتی از چیزی که خوندن ندارن؟ لطفا دیدتون رو نسبت به طلبه ها تغییر بدین ماهم سرزنده وشاد هستیم هم سوادداریم خدا عاقبت همه رو بخیر کنه ان شاالله
  • قاسمی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    2 0
    سلام من هم طلبه سال آخر هستم و قبل از طلبگی لیسانس ریاضی از دانشگاه دولتی گرفتم.به نظر من که هم دانشگاه درس خوندم هم حوزه بچه ها ی حوزه خیلی دلسوز تر و با وجدان تر هستن و چنین افرادی برای آموزش و تربیت بچه ها بسیار بهترن.
  • سانی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    1 0
    به بعضیا باید گفت چشممم عباس آقا!!!امر دیگه؟؟؟ میگه جای طلاب مسجده جای اونی که به هیچی اعتقاد نداره اموزش پرورشه؟چون صرفا ریاضی بلده!؟ دبیر محترم ریاضیه ما میگف میتونین دوست بشین با جنس مخالف چون هردو جنس انسانه😏 خدایا ما رو ازدست کسایی که بدون فک کردن دهنشونو باز میکنن نجات بده