سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقلال کشور بهترین هدیه امام خمینی (ره) به مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشستی با جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان بیجار که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، در سخنانی گفت: در زمانی که کشور در خفقان سیاسی محض به سر می برد، امام راحل با تاسی از سیره رسول اکرم (ص) قیام کرد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با مجاهدت های خود توانست نظام ستم شاهی را سرنگون کند و استقلال به معنای واقعی را به ملت ایران تقدیم کند که این کار کمی در آن زمان نبود.

حجت الاسلام محمودی افزود: در زمان ستمشاهی کسانی که کشور را مدیریت می کردند ملت و یا مدیران ایرانی نبودند، بلکه اداره کشور عملا در دست بیگانگان بود و در آن سالها بسیاری از منابع مملکت را به غارت می بردند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار بیان داشت: امروز به برکت مجاهدت های امام راحل و نیز درایت امام خامنه ای شاهد شکوفایی کشور در همه عرصه ها هستیم و این معنای واقعی استقلال است.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اقتدار بالای نیروهای نظامی ایران اسلامی در مقابل دشمنان، ابراز داشت: امروز قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ایران اسلامی در سطحی قرار دارد که دشمن به خود اجازه نمی دهد که کوچکترین اقدامی علیه این نظام انجام دهد زیرا می داند که چه عاقبت سختی در انتظار اوست.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه امنیت لازمه زندگی انسانهاست، بیان کرد: خوشبختانه علیرغم اینکه در منطقه ای پر از آشوب و درگیری هستیم، ضریب امنیت در ایران اسلامی بسیار بالا و پایدار است که این مایه افتخار می باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان خاطرنشان کرد: اکنون با حضور فرماندهان مقتدر در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و... شاهد امنیت مثال زدنی در کل کشور هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha