یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بابایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان با اشاره به مهمترین دستاورد انقلاب، گفت: فتح الفتوح برجسته امام(ره)، پرورش جوانان مومن، مخلص، سالم، صادق، و کسانی بود که دل هایشان را متوجه سمت خدا کرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، کانون انقلاب اسلامی حوزه علمیه خراسان واقع در مدرسه علمیه عباسقلی خان به مناسبت گرامیداشت چهل دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام بابائی، مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد در این نشست ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، به تبیین وقایع آن روزها در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و گوشه هایی از جریانات فساد و تباهی رژیم پهلوی را که سبب فریاد به حق امام و امت شد مورد تبیین قرار داد. 

وی در ادامه ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب از نگاه رهبر فرزانه، خاطر نشان کرد: تبدیل مدیریت مادی به مدیریت الهی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس ملی، استقلال و آزادی اسلامی، رشد خیره کننده علمی، قطع دست بیگانگان از ثروت ایرانیان، احیاء منزلت زن مسلمان و... از دستاوردهای خیره کننده این انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد به مهمترین دستاورد انقلاب از بیان رهبر فرزانه اشاره و عنوان کرد: فتح الفتوح برجسته امام(ره)، پرورش جوانان مومن، مخلص، سالم، صادق، و کسانی بود که دل هایشان را متوجه سمت خدا کرده بودند و عملا تهذیب و رویش این جوانان عزیز در فضای مبارزه و جریان انقلاب محقق و استمرار این تربیت مبارک نیز با تداوم مشی و گفتمان انقلاب ممکن خواهد بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha