یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حضور گروه جهادی بقیه‌الله اندیمشک در رویداد ملی هسته‌های پیشرفت کشور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بقیةالله(عج) اندیمشک، گفت: رویداد ملی هسته‌های پیشرفت کشور باهدف افزایش سطح توانمندی گروه‌های جهادی در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی منطقه و سرعت در کار تبلیغی، فرهنگی، جهادی و خدمات اجتماعی در تهران برگزار شد که مدرسه علمیه بقیةالله اندیمشک نیز در این رویداد مهم حضور داشت.

حجت‌الاسلام حسن آذر افروز، مدیر مدرسه علمیه بقیةالله(عج) اندیمشک، در گفت‌وگو با طلبه خبرنگار «حوزه» در اندیمشک، با اشاره به برگزاری رویداد ملی هسته‌های پیشرفت کشور، اظهارداشت: این رویداد به مدت ۶ روز انجام باهدف افزایش سطح توانمندی گروه‌های جهادی در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی منطقه و سرعت در کار تبلیغی، فرهنگی، جهادی و خدمات اجتماعی در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری یکی از گروه‌های جهادی به نام همپا اقدام به شناسایی گروه‌های توانمند در عرصه‌های مختلف کرده، که از میان ۳ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی فعال در کشور،۸۰ گروه را انتخاب و به این اجلاسیه دعوت کرده است.

حجت‌الاسلام آذر افروز بیان داشت: در این اجلاس توانمندی‌های هر گروه از جهت‌های مختلف شامل کار جمعی و تشکیلاتی، استفاده از ظرفیت‌های پیرامونی، سرعت عمل در به دست آوردن راهکارهای حل مسائل و استعدادیابی گروه‌ها به مدت یک هفته انجام شد که اعضای گروه جهادی بقیه‌الله اندیمشک با سایر گروه‌های دعوت شده به این دوره به رقابت پرداختند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک تصریح کرد: این دوره به مدت یک هفته در تهران از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد که جدا از مسئله رقابت میان ۸۰ گروه برتر جهادی باعث بالا رفتن سطح عملکرد این گروه‌ها در جهت اقدامات مؤثر در شهر محل زندگی آن‌ها می‌شود.

حضور گروه جهادی بقیه‌الله اندیمشک در رویداد ملی هسته‌های پیشرفت کشور

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha