دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
علی‌اصغر رنجبر

حوزه/ مدیرکل زندان‌های قم گفت: رسیدن به اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان اولویّت اصلی مسئولان زندان‌های قم است که برنامه‌هایی برای این مهم در نظر گرفته شده است.

علی‌اصغر رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سیاست‌گذاری‌های صورت‌گرفته در سازمان زندان‌های کشور اظهار داشت: توانمندسازی زندانیان و رسیدن به اشتغال ۸۰ درصدی آنان، از نکات مورد تأکید رئیس قوه قضائیه و همچنین رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور می‌باشد.
وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم نیازمند همکاری با گروه‌های جهادی هستیم و در این مدت نیز گروه‌های جهادی به‌خوبی عمل کرده‌اند.
رنجبر تأکید کرد: موضوع اشتغال زندانیان بند نسوان و کانون اصلاح و تربیت و همچنین توانمندسازی خانواده زندانیان، بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: صنایع‌دستی استان، یکی از ظرفیت‌های خیلی خوب در جهت توسعه اشتغال درون بند زندان‌ها می‌باشد که باید با همکاری سازمان صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی استان و دیگر نهادهای مرتبط نسبت به آموزش اقدامات لازم صورت بگیرد و در مرحله بعد با همکاری پیمانکاران نسبت به توسعه این امر تلاش کرد.
مدیرکل زندان‌های قم با بیان این‌که هدف ما از اشتغال حداکثری زندانیان توانمندسازی زندانیان و خانواده‌های آن‌ها است، خاطرنشان کرد: باید زندانیان و خانواده آنان را توانمند سازیم تا شغل آبرومندانه با درآمد مکفی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha