دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
دیدار جمعی از خواهران طلبه دزفولی با مادر شهید سوارسیم

حوزه/ معاون فرهنگی سطح دو مدرسه علمیه خواهران دزفول گفت: دیدار با خانواده شهدا یک تکلیف است، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، معاون فرهنگی سطح دو و سه مدرسه علمیه خواهران شهرستان دزفول، هم‌زمان با سالروز ۴ خردادماه، روز مقاومت و پایداری، با خانواده بسیجی شهید رحیم سوارسیم دیدار و تفقد کردند.

در این دیدار مادر شهید سوارسیم به شرح خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و بیان داشت: رحیم، فردی متدین، بااخلاق و با اخلاص بود و در امور منزل به من کمک می‌کرد.

وی در ادامه به فرازهایی از وصیت‌نامه فرزند شهیدش اشاره کرد و اظهارداشت: فرزندم در وصیت‌نامه‌اش خطاب به من (مادر شهید) تأکید داشت که بعد از شهادتم برای من گریه و زاری نکنی و خود را مادر شهید معرفی ننمایی.

این مادر شهید اضافه کرد: سال‌ها فرزند شهیدم را به خواب می‌دیدم تا اینکه یک‌بار در مراسم شهیدی گریه کردم و شب با حالت سردرد به خواب رفتم، فرزندم را در خواب دیدم و گفت: مادر حرف مرا بر زمین گذاشتی و نادیده گرفتی! بعد از آن روز دیگر به خوابم نیامد تا اینکه به مکه مشرف شدم و به خداوند و امام عصر(عج) متوسل شدم تا دوباره فرزندم را به خواب ببینم که الحمدالله چنین شد و فرزندم را به خواب دیدم.

وی پس از بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، به فعالیت‌های خود در پشت جبهه اعم از شستن لباس رزمندگان، پختن غذا، بسته‌بندی مواد غذایی و...اشاره کرد و سپس در اهمیت انتخابات پیش رو تصریح کرد: همه‌ ما موظف هستیم به جهت پایمال نشدن خون سردار شهید سلیمانی، شهدا، به‌عنوان وظیفه‌ ملی و شرعی، پایداری نظام جمهوری اسلامی، پاسداری از ولایت‌فقیه در انتخابات شرکت کرده و به تبعیت از شهدا پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

همچنین در ادامه معاون فرهنگی سطح دو، ضمن تشکر و قدردانی از سخنان مادر شهید، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار، ازجان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست، امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک این مجاهدان راه حق باشیم.

در پایان این دیدار نیز از مادر شهید گران‌قدر با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha