سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
نقی‌زاده

حوزه / بازیگر سریال «زیر خاکی» گفت: به دلیل تسلط کارگردان، فصل دوم «زیر خاکی» از بخش نخست نیز در جذب مخاطب موفق‌تر خواهد بود.

اصغر نقی‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه فصل دوم «زیر خاکی» از فصل نخست نیز بهتر خواهد است، اظهار کرد: رمز موفقیت «زیر خاکی» را من در یک عامل مهم توصیف می‌کنم. آن نیز حساسیت و دقت بالای کارگردان است که سبب شده این کار در جذب مخاطب تا به این اندازه موفق باشد. بگذارید برای دقت نظر جلیل سامان (کارگردان زیر خاکی) مثالی بیاورم. وی به من تاکید داشت که نیابد در پشت صحنه این سریال هیچگونه شوخی و خنده‌ای داشته باشم. این در حالیست که من به ذاته  شوخ و خنده‌رو هستم. دلیل این کار وی این بود که می‌خواست من با نقشم همخوانی داشته باشم، چون در این کار بر خلاف کارهای گذشته کاراکتر بسیار جدی را بازی کرده‌ام.

وی افزود: حساسیتی که کارگردان روی کارش دارد سبب شده عوامل نیز چنین امری را در کارشان لحاظ کنند. این نکته به نظرم یکی از دلایل مهمی است که برای موفقیت سریال «زیر خاکی» می‌توان برشمرد. ذکر نکته‌ای را در این بحث ضروری می‌دانم، آنهم اینکه الگویم در بازیگری استاد خسرو شکیبایی است، زیرا تجربه همکاری با وی به من چیزهایی آموخت که برایم بسیار ارزشمند بود.

این بازیگر با بیان اینکه موفقیت این «زیر خاکی» بار دیگر نشان داد، موضوعات دفاع مقدسی مخاطب فراوان دارد، اظهار کرد: پرفروشترین فیلم سینمای ایران «اخراجی‌ها ۲» است و قبل از آن نیز قسمت نخست این فیلم این عنوان را در اختیار داشت. این امر نشان می‌دهد هر گاه سینما به دغدغه و باورهای مردم به شکل درست و صحیحی توجه داشته، مورد استقبال نیز واقع شده است.

نقی‌زاده متذکر شد: تاکید دارم که ما از تقلید از سینمای غرب بایدبپرهیزیم و به داشته‌های خود اکتفا کنیم، و الاّ اگر قرار به ساخت کاری تقلیدی باشد، نسخه بهترش را پیشتر سینمای غرب ساخته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مردم تنها از فیلم‌هایی که با زبان طنز موضوعات دفاع مقدسی  مطرح می‌کنند، استقبال می‌کنند؟ گفت: این‌گونه نیست، چون فیلم‌هایی نظیر «آژانش شیشه‌ای» رویکردی کاملا درام داشتند، اما باز هم با استقبال مردم مواجه شدند، پس به نظرم مهمترین شرط و نکته برای موفقیت فیلم دفاع مقدسی کیفیت است که قادر است موفقیت آن اثر را رقم زند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha