چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
سالروز رحلت امام خمینی(رض)

حوزه/ حسینی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رهبری حضرت امام خمینی(ره) معرفی کرد و ایشان را مظهر عزت و عظمت انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم نفیسه سادات حسینی، در جمع خبرنگاران، امام(ره) را تجلی عینی و عملی اسلام دانست و گفت: خدامحوری اصل ثابت در تمام ابعاد زندگی حضرت امام(ره) بود.

دانش آموخته مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان ادامه داد: امام خمینی(ره) انسانی در اوج اجتهاد و مرجعیت و در عین حال مردی مبارز و واقف به اصول سیاسی و اجتماعی بود.

حسینی با استناد به آیه شریفه ۹۶ سوره مبارکه مریم «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن وُداً» توجه به توده های مردم، اهتمام جدی به برپایی عدالت اجتماعی، دفاع از مستضعفان و ولی نعمت دانستن مردم برای مسولان را از جمله رازهای ماندگاری و محبوبیت امام خمینی(ره) برشمرد.

وی، از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رهبری حضرت امام خمینی(ره) معرفی کرد و ایشان را مظهر عزت و عظمت انقلاب دانست.

حسینی از ویژگی های بارز امام امت را تشکیل حکومت اسلامی و تجدید حیات دوباره اسلام دانست و افزود: جمهوری اسلامی براساس ارکان اسلام ناب محمدی(ص) یعنی توحید و  عدل الهی، تشکیل شد که ولایت خدا و پیامبر اسلام(ص) برآن حاکم است.

وی ادامه داد: در بینش والای حضرت امام(ره) خطر تحجر و ارتجاع، از جمله ویرانگرترین خطراتی است که اسلام و جامعه اسلامی را از درون تهدید می کند.

طلبه سطح ۴ مرکز تخصصی الزهرا(سلام الله علیها)گرگان در پایان ظهار کرد: طبق فرمایش حضرت امام(ره) وحدت کلمه و صفوف ملت رمز پیروزی انقلاب بود اما رمز بقا و تداوم آن نیز هست، بنابراین آن را حفظ کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha