چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ به همت گروه جهادی فدائیان عدالت از گروه های جهادی فعال بسیج طلاب قم، مسابقه کتابخوانی با موضوع سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) به خصوص با محوریت مناطق محروم استان های کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدرضا فراهانی، مسئول  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: "ماه غریب من" عنوان کتابی است خواندنی با محوریت داستان هایی جذاب از سیره و زندگی پربرکت امام مهربانی حضرت رضا(ع) که از تولد تا شهادت ایشان را در بر می گیرد.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت، افزود: ارسال پستی این کتاب رایگان است و همراه این اثر ارزشمند، هدیه متبرک حرم مطهر رضوی توسط انتشارات به نشر ارسال می شود.

وی همچنین گفت: این مسابقه کتابخوانی تا پایان ماه صفر و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ادامه دارد، هر چند که احتمال دارد با توجه به میزان استقبال شرکت کنندگان، مهلت زمان شرکت در مسابقه تمدید شود.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت بیان داشت: هر کتاب دارای یک کد قرعه کشی انحصاری است و پس از مطالعه، علاقه مندان باید به سوالات کتاب پاسخ داده و پاسخ ها را طبق شیوه نامه برای ما پیامک کنند تا در لیست شرکت کنندگان در قرعه کشی قرار بگیرند.

وی افزود: مبلغ این کتاب ۳۵ هزار تومان است که برای کل کشور دارای تخفیف ۲۰ درصد، اما برای مناطق محروم کرمان و سیستان و بلوچستان و هرمزگان ۵۰ درصد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نفیسه IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    سلام کتاب رو من گرفتم ولی سوالات سیره پیامبر به روایت امام رضا رو میخوام