دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حجت الاسلام عبدالهی

حوزه / رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: علما در رأس حافظان فرهنگ قرار داشته و نقش برجسته‌ای در صیانت از اسلام ناب و فرهنگ اسلامی دارند تا شیاطین و اجانب نتوانند در آن خدشه وارد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی عبداللهی، رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، ظهر امروز در جمع ائمه جماعات، اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین که در محوطه مدرسه علمیه سردارین برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی، به سابقه تاریخی استان قزوین پرداخت و گفت:  قزوین یکی از شهرهای مهم واثرگذار جمهوری اسلامی است و وجود  مدارس علمیه با برکت و علمای بنام و فرهیخته، این شهر را در بین شهرهای مختلف کشور ممتاز و برجسته کرده است.

وی به جایگاه ویژه روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و بیان کرد: جایگاه روحانیت در بین مردم جایگاه رفیعی است و روحانیون  باید از تریبونی که در اختیار دارند به تشریح منویات مقام معظم رهبری  پرداخته و در راستای آگاه‌سازی اذهان عمومی مردم گام بردارند.

حجت الاسلام عبداللهی، به تهاجم گسترده فرهنگی غرب علیه ایران، وظیفه خطیر روحانیت را در عصر حاضر حضور فعال، چشمگیر و با برنامه در عرصه فرهنگی جامعه و دفاع از کیان و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مورد هجوم بیگانگان به خصوص اصل مترقی ولایت فقیه برشمرد.

 رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه تصریح کرد: روحانیت بزرگ و فداکار همیشه خود و همه وجودش را برای یک هدف مقدس که آن هم اسلام بوده فدا کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام دینی و انقلابی هستند و می خواهند ملت ایران را نسبت به گذشته پشیمان کرده و از آینده نا امید سازند، لذا باید هوشیاری خود را نسبت به فتنه انگیزی و اهداف شوم دشمنان حفظ نماییم.

 رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه اظهار کرد: ملت ایران در طول سال های گذشته با هدایت های ولایت فقیه همواره پیچ های تاریخی بزرگ و حساسی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

وی ادامه داد: در طول سال های انقلاب هرکجا که ملت ایران با هدایت های ولایت فقیه و با روحیه انقلابی و جهادی پیش رفته بزرگترین موفقیت ها را به دست آورده و هر کجا که از ولایت فقیه غافل شده علاوه بر خسران فرصت ها را از دست داده است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: علما در رأس حافظان فرهنگ قرار داشته و نقش برجسته‌ای در صیانت از اسلام ناب و فرهنگ اسلامی دارند تا شیاطین و اجانب نتوانند در آن خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد: انقلاب و نهضت حسینی با امامت و رهبری امام سجاد علیه السلام و مدیریت و شجاعت زینب کبری (س) در تاریخ تثبیت و در سراسر جهان گسترش پیدا کرد، به  طوری که این نهضت حتی در پایتخت دشمنان اهل بیت نیز جایگاه خود را حفظ نمود.

وی در ادامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام (ره)، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، اضافه کرد: در دفاع مقدس جوانان و نوجوانانی داشتیم که جنگ با دنیا را مدیریت می‌کردند، به  طوری  که اقتدار امروزی ما در منطقه و جهان حاصل آن رشادت‌ها است.

 حجت‌الاسلام عبداللهی همچنین در خصوص ضرورت توجه به امر پیشگیری و مقابله با فساد، اظهار کرد: یکی از موضوعات جدی که همواره در سطح عالی مدیران در مجموعه قضائی دنبال می‌شود مسئله نظارت و کنترل است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha