یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
اشفاق وحیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: متاسفانه منافع عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی یکی است و در ترویج ظلم و ستم و قتل ملت ها در جهان شریک هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا طی سخنرانی مجازی با حضور جامعه اسلامی و شخصیت های دینی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور جهان اسلام می‌باشد که همواره علیه جبهه طاغوتی مقاومت و مبارزه کرده و توانسته است با افتخار فراوان به نمایندگی از جهان اسلام با این قدرت ها رویارویی کند.

حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی افزود: متاسفانه منافع عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی یکی است و در ترویج ظلم و ستم و قتل ملت ها در جهان شریک هستند.

وی تاکید کرد: کشورهای اسلامی برای جلوگیری از خشونت  علیه بشریت شورایی با عنوان حفاظت از حقوق جهان اسلام تشکیل دهند که در آن نماینده تمامی مذاهب اسلامی و ادیان حضور داشته باشند.

حجت الاسلام وحیدی گفت: ما باید برای برای رفاه و توسعه ملت‌های خود در کنار یکدیگر تلاش و با هم همکاری کنیم .وی از نهادهای بین المللی خواست تا برای حفاظت از منافع ملت مظلوم عراق، بحرین، پاکستان و فلسطین نقش خود را ایفا کند. 
وی گفت: امروز در بسیاری از کشورهای خاورمیانه که درگیر جنگ هستند، خطر بیکاری، تروریسم، فرقه گرایی و قتل بشریت این کشورها را تهدید می‌کند و رهبران جهان اسلام با یکپارچگی و اتحاد، کمک به قشر ضعیف را فراموش نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha