شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
سید مصطفی حسینی نژاد

حوزه/ مسئول دفتر امور موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه گفت: بنیاد خیرین حوزه های علمیه از جمله رویکردهایی است که عملیاتی شده و آئین نامه تخصصی ناظر به تاسیس شعب بنیاد خیرین حوزه های علمیه در استان ها طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ مصطفی حسینی نژاد امروز در نخستین روز از اجلاسیه مدیران استانی،‌ معاونان و مدیران ستادی حوزه های علمیه، به برنامه‌ها و طرح‌های تحولی در حال اجرا و در افق آینده دفتر امور موقوفات و منابع پایدار اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه دفتر امور موقوفات و منابع پایدار، آئین نامه امین و وکیل در امور موقوفات و منابع پایدار و طرح تبلیغی و ترویجی وقت در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به اهمیت توجه به تشریفات لازم الاجرا در اسناد، آئین‌نامه کارگزاری، آئین نامه تشکیل کارگروه های تخصصی را از مهمترین رویکردهای دفتر امور موقوفات و منابع پایدار دانست و ابراز داشت: بنیاد خیرین حوزه های علمیه از جمله رویکردهایی است که عملیاتی شده و آئین نامه تخصصی ناظر به تاسیس شعب بنیاد خیرین حوزه های علمیه در استان ها طراحی شده است.

تاکید بر عمل به وقف نامه‌ها و ایجاد و تقویت منابع پایدار در مدارس علمیه و مدیریت استانی حوزه های علمیه از مهمترین تاکیدات مدیران استانی حوزه های علمیه ناظر به فعالیت دفتر امور وقف و منابع پایدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha