سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 991374
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
تصاوير/بازدید مسئول حوزه و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از مناطق زلزله زده و آسیب دیده جهت بررسی وضعیت خسارات زلزله در  مجموعه های بخش کشاورزی و دامپروری

آقایی با بچه هایش در خانه اش که بر اثر زلزله تخریب شده دست به سر گرفته و نشسته بود می گفت: بعضی افراد لباس های اسپرت [که حالا به لباس شهرت با تم جهادی مشهور است] فیگور عکس [جهت انعکاس در فضای مجازی] می گیرند. کاش این رفتارها به همین جا ختم می شد و فقط عکس می گرفتند، ولی می گویند چیزی نشده و این بیشتر حالمان را خراب می کند».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، عبدالله هرمزگانی اعزامی گروه های جهادی در مناطق زلزله زده در یادداشتی نوشت:

یک روز برای کار جهادی وارد منطقه زلزله زده فین و رضوان و مناطق اطراف شدیم، به محض ورود بازدید میدانی خود را از خانه هایی که تخریب شده بودند، انجام دادیم تا یک ارزیابی از خدمات که لازم بود به مردم ارائه دهیم انجام شود.

آقایی با بچه هایش در خانه اش که بر اثر زلزله تخریب شده دست به سر گرفته و نشسته بود، به محضی که ما را دید گفت «شما هم آمدید عکس یادگاری بگیرید و برگردید؟»
این جمله مرد مستأصل آتشی در جان من انداخت و با خود گفتم نکند هدف ما از کار جهادی ریا و خودنمایی است؟ خدایا از شر شیطان و هوای نفس به تو پناه می برم!

یک ساعت نشستیم صحبت کردیم که آقا ما نیروهای خود جوش مردمی هستیم، دنبال گزارش پر کردن و رزومه هم نیستیم، گفت «هر کدام از مسئولین آمدند عکسی گرفتند و رفتند، استاندار که شب اول آمد گفت: هیچی نشده!»؛ خانه‌هایمان ویران شده، بعضی از وسایلمان زیر آور رفته و خراب شده و چادر به ما ندادند. می گفت: بعضی افراد لباس های اسپرت [که حالا به لباس شهرت با تم جهادی مشهور است] فیگور عکس [جهت انعکاس در فضای مجازی] می گیرند. کاش این رفتارها فقط به همین جا ختم می شد و فقط عکس می گرفتند، ولی می گویند چیزی نشده و این بیشتر حالمان را خراب می کند».

از اینها که بگذریم وقتی نگاه عمیقی به موضوع زلزله اخیر می کنیم می بینیم ستاد بحران خودش دچار بحران است...

البته انتظاری بیشتر از آقایان نیست که با عدم شرایط کافی و بی تجربگی سکاندار استان هرمزگان شدند

باز می گویم خدا خیلی رحم کرد مرکز استان خسارت به بار نیاورد وگرنه با این فرمان مردم شرایطشان چی می شود؟

عدم توسعه یافتگی هرمزگان ناشی از نگاه های ناعادلانه پایتخت نشینان در توزیع قدرت، امکانات و فرصت ها به نخبگان خود هرمزگان است که علاوه بر شرایط لازم، تجربه کافی را دارند که می توانند بحران های این استان را مدیریت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha