سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
بسیج

حوزه/ فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) تصریح کرد: بسیج مظهر ایثار و از خودگذشتگی و تجلی خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

ایران روح پرور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج از زمان تأسیس تاکنون، همپای سال های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ها و جبهه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و ... منشأ خدمات و برکات بسیاری بوده از جمله در بحث خدمت رسانی به آحاد مردم و خاصه اقشار محروم و کم بضاعت که این امر بیش از پیش در سطح جامعه مشهود بوده است.

وی افزود: از جمله در همین دو سال اخیر و پس از شیوع ویروس کرونا شاهد خدمات متنوع بسیج در ابعاد مختلف بوده ایم که به خصوص در دو عرصه کمک به کادر بهداشت و درمان و نیز فعالیت مؤثر و گسترده در رزمایش کمک مؤمنانه، تجلی بیشتری داشته است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه ویژه بسیج در نگاه و کلام امامین انقلاب گفت: امام راحل، بسیج را شجره طیبه و مقام معظم رهبری آن را پاره تن مردم توصیف کرده اند و این مسأله نشان دهنده اهمیت و جایگاه خاص و بلکه بی نظیر بسیج در نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ انقلاب اسلامی است.

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی، با بیان این که بسیج تجلی ایثار و از خودگذشتگی است، ابراز داشت: امروز به لطف الهی نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزهای ایران اسلامی، فرهنگ و روحیه بسیجی، نشر پیدا کرده و به طور خاص در جریان مقاومت اسلامی منطقه از عراق و سوریه تا یمن و بحرین و ... شاهد ترویج فرهنگ و اندیشه بسیجی در جوامع اسلامی هستیم که ان شاءالله این فرهنگ و اندیشه مبارک روز به روز توسعه یافته تر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha