یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاوير/بازدید مسئول حوزه و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از مناطق زلزله زده و آسیب دیده جهت بررسی وضعیت خسارات زلزله در  مجموعه های بخش کشاورزی و دامپروری

حوزه/امام جمعه شهر فین، وضعیت مناطق زلزله زده فین را نیازمند حضور بیشتر گروه های جهادی دانست و گفت: فین قبل از زلزله هم از فرط محرومیت و استضعاف مانند مناطق زلزله زده بود.

حجت‌الاسلام سید حسن معنوی امام جمعه شهر فین در گفت و گو با خبرنگار حوزه هرمزگان اظهارداشت: الحمدلله مردم خوب ما در هر نقطه ای از کشور که حادثه ای رخ می دهد، حضور فعال را از خود نشان می دهند و در زلزله فین نیز بسیار عالی مسئولین و گروه های مردمی، جهادی و بسیجی حضور به عمل آوردند، اما به هر صورت این حضور ها کافی نیست و همچنان نیازمندی های بیشتری وجود دارد.

وی افزود: قبل از اینکه منطقه فین زلزله بیاید از جهت استضعاف، فقر، مشکلات معیشتی، بیکاری، وضعیت نامناسب جاده و بافت خانه ها به مانند منطقه زلزله زده بود و از فرط محرومیت و استضعاف این عنوان را می شد بر این منطقه اطلاق کرد.

حجت الاسلام معنوی بیان کرد: اکثریت خانه های اهالی فین بافت فرسوده بودند و در زلزله مردم سرپناه خود را از دست داده اند و علی رغم تمام کمک هایی که انجام شده است لازم است بیش از این هم کمک برای مردم ارسال شود.

امام جمعه فین اظهار کرد: با وجود نیروهای مخلص جهادی و بسیجی و سایر نیروها باز هم نیاز خیلی بیشتر و مبرمی هم از جهت روانی و هم از لحاظ معیشتی در فین وجود دارد که لازم است اهتمام بیشتری را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هوای سردِ این ایام نیاز مردم را به وسایل گرمایشی افزایش داده و نیاز است در این حوزه هم تامین نیاز مردم و زلزله زدگان انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha