جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
حجت الاسلام حبیب مقدم

حوزه/ حجت الاسلام مقدم گفت: مدرسه علمیه تکاب به منظور انقلابی ماندن و حرکت در مسیر ولایت امسال آثار مقام معظم رهبری همچون انسان ۲۵۰ ساله و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را به عنوان متن درسی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حبیب مقدم، شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای روحانی و۴۵۳ شهید تکاب که در مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) این شهرستان برگزار شد، با بیان این که بسیج مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام است، اظهار داشت: با مراجعه به برخی آیات قران کریم صفات بسیج را می توانیم این گونه تعریف کنیم که خدا آنها را دوست دارد و آنها نیز پروردگار را دوست دارند، در مقابل مردم باایمان متواضع و نرم هستند و کبر و غرور و بزرگی ندارند، در برابر کفر مقتدرانه و قدرتمندانه می ‌ایستند، در راه خدا جهاد می کنند و در انجام امورات دینی از ملامت کسی نمی هراسند و وظیفه خود را با جدیت دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: در زمان های مختلف در سیل و زلزله و ...بسیج، زن و مرد گرفتار را نجات می دهد و خادم مردم است و در میدان نبرد هم چون شیری می غرد و چون کوهی استوار در مقابل دشمن می ایستد و باعث اقتدار و افتخار کشور و جهان اسلام می شود .

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب با بیان این که همچون حاج قاسم سلیمانی، بسیج از ملامت ملامت گران نمی هراسد و در راه تحقق ارزشهای الهی مجاهدت می کند، اضافه کرد: حقیقتا در این موقعیت حساس تاریخ در گام دوم انقلاب و برای تمدن سازی نوین اسلامی روحیه بسیجی و فرهنگ بسیج است که می تواند کار را پیش ببرد.

وی تصریح کرد: اگر قلب بسیجی را بشکافی چیزی جز محبت خدا در آن یافت نمی ‌شود و این نهاد مقدس مجموعه‌ای است که در آن پاک ‌ترین انسانها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال و فعلیت رساندن استعدادهای کشور دور هم جمع شده‌اند.

حجت الاسلام مقدم با تصریح بر این که بسیج امید انقلاب است، گفت: افتخار می کنیم که مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهرستان تکاب مدرسه ای بسیجی و انقلابی است و در آسمان پر افتخار خود ستاره های درخشانی هم چون شهید و پدر شهید حجت الاسلام علی پاشا مهدوی و شهید علی جان دلداده را دارد.

وی تاکید کرد: مدرسه علمیه تکاب افتخار دارد به منظورانقلابی ماندن و حرکت در مسیر ولایت امسال آثار مقام معظم رهبری همچون انسان ۲۵۰ ساله و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را به عنوان متن درسی قرار داده و هر بار که معظم له سخنرانی می کنند و یا پیام و یا بیانیه ای صادر می کنند بلافاصله متن آن در اختیار طلاب قرار می گیرد و پس از مطالعه و تبدیل به درخت واره به ارائه آن به صورت کنفرانس می پردازند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha