چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
معاون اموزش حوزه علمیه خواهران کشور

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور و هیئت همراه، طی سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان، پای درد دل و سخنان اساتید، طلاب و کادر مدارس علمیه خواهران این استان نشستند.

مرضیه بامری زراعتی، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان و بلوچستان، از سفر دو روزه معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور و هیئت همراه به این استان خبر داد و اظهارداشت: حجت الاسلام تهرانی در اولین روز سفر خود به سیستان و بلوچستان، در جمع طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه منطقه سیستان حضور یافته و در دومین روز سفر نیز با طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه خواهران منطقه بلوچستان دیدار کرد.

وی بیان کرد: هدف از سفر به سیستان و بلوچستان، ظرفیت سنجی و ارتقای مدارس علمیه استان به شمار می رود؛ زیرا به گفته معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور، هر مدرسه و هر مکان بدون هدف، راه را گم می کند و اگر اهداف بدون عمل باشد، قطعا راه به جایی نخواهد یافت.

بامری زراعتی، گفت: در ابتدای نشست معاون آموزش حوزه علمیه خواهران کشور با طلاب منطقه سیستان، نمایندگان چهار مدرسه علمیه این منطقه مسایل و مشکلات آموزشی مدارس را مطرح و سپس حجت الاسلام تهرانی آنها را بررسی و پاسخ داد.

وی بیان کرد: همچنین نمایندگان اساتید نیز موضوعات مختلفی از جمله تربیت و ارتقاء اساتید، همسان سازی حقوق کادر و اساتید، مسائل معیشتی، بیمه و بحث سختی ایاب و ذهاب باوجود فاصله بین شهرها در استان را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha