پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/نماینده ولی فقیه در ایستان لرستان گفت: احیای کارخانه های راکد مطالبه مهم مردم استان لرستان از رئیس جمهور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد، با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: امید می رود سفر رئیس جمهور به لرستان منشا خیر و برکت باشد.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که مردم لرستان در این سفر چند مطالبه جدی از رئیس جمهوری دارند بیان داشت: احقاق حق آبه با تکمیل سدهای نیمه تمام و در دست مطالعه، بازگشت کارخانه‌های تعطیل شده استان به چرخه تولید، ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه مراکز فرهنگی از جمله مساجد را مهمترین این مطالبات برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، مطالبه اصلی مردم را رونق اشتغال عنوان کرد و خواستار احیا کارخانه ها و شرکت های اکد استان لرستان شد.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، پرستاران را ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) برشمرد و گفت: مدافعان سلامت در دوران کرونا برای خدمت به جامعه ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان با قدردانی از همراهی مردم برای واکسیناسیون کرونا، این همدلی و همراهی را موجب زدودن هر چه سریع تر آثار بیماری کرونا از چهره استان برشمرد و آن را حمایت از کادر درمان عنوان کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha