دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ حضور مدیر حوزه علمیه خوزستان و هیئت همراه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان به منظور تقدیر از اجرای طرح نور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان و هیئت همراه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان حمایت همه جانبه ی خود را از اجرای طرح نور اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان و هیئت همراه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان حمایت همه جانبه ی خود را از اجرای طرح نور اعلام داشته و با اهدای هدایایی از فرمانده انتظامی خوزستان، معاونین و فرماندهان انتظامی شهرستان های استان تقدیر و تشکر کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بلادیان اظهار داشت: احیای فرائض و واجبات الهی برهمه ی مؤمنین فرض و لازم است. حجاب، عفاف، مسائل اخلاقی، امنیت و آرامش معنوی مردم در نظام و حکومت اسلامی شرط بوده و ایجاد این امنیت و آرامش علاوه بر اینکه وظیفه نهادهای امنیتی و نظامی است وظیفه ی تک تک مردم بواسطه ی امربه معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: باید نهادهای امنیتی و نظامی با مردم همراهی کرده و با کسانی که عناد دارند یا هدفمند دنبال این هستند که برنامه های دینی، معنوی و آرامش شهرهای ما را از حیث مسائل معنوی بهم بزنند مقابله کنند.

مدیرحوزه علمیه خوزستان ابراز داشت: طرح نور، طرح بسیار خوبی بوده و با اینکه مدت زمان زیادی از آغاز آن نمی گذردما به خوبی شاهد ثمرات آن درکل استان خصوصا شهر اهواز هستیم. از همه مجریان و دست اندرکاران این طرح کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی ادامه داد: همه ما مردم برای اینکه این طرح به نحو احسن پیاده و اجرا شود در کنار فرماندهی انتظامی و ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر هستیم. همه سازمان ها و نهادهای استان وظیفه دارند به هر نحوی که می توانند کمک کار این طرح و انتظامی باشند تا ان شاء الله با یک وفاق و کار گروهی خوب و مناسب بتوانیم معضل بدحجابی را حل کرده و آرامش معنوی و حجاب و عفاف که دو واجب مهم الهی هستند را برقرار کنیم.

در ادامه فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: فرق پلیس کشور ما با دیگر کشورها این است که پلیس ما پلیس دینی(طبق قوانین و دستورات دین عمل می کند) و خدمتگزار مردم است.درحالیکه در بسیاری از کشورها پلیس در مقابل رفتار وکنش های خود،پاسخگویی خاصی را نسبت به مردم خود ندارد.

وی افزود: اجرای طرح نور هم تکلیف دینی و هم قانونی ماست و باید تمام تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر این طرح بکار ببندیم.

سرتیپ دوم پاسدار میرفیضی با اشاره به اینکه شهروندان فهیم خوزستانی با این طرح همراهی کرده اند، تصریح کرد: یکی دیگر از ثمرات این طرح این است که مردم احساس کردند خود نیز باید به میدان آمده و برای اجرای هرچه بهتر این طرح تلاش کنند.

وی در پایان از مدیریت حوزه علمیه خوزستان خواست در حوزه تبیین احکام و مسائل مربوط به حجاب و عفاف کمک کار پلیس باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha