دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
عزا

حوزه/ دبیر شورای فرهنگ عمومی لرستان در پیامی بیان داشت: قطعا نام نیک‌آئین مرد تلاش و خدمت، ابراهیم رئیسی، همچون دیگر مردان پاک‌منش و خدوم در خاطر ملت قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ، اعظم روانشاد دبیر شورای فرهنگ عمومی لرستان در پیامی شهادت رئیس جمهور جهادی و خستگی‌ناپذیر و هیات همراه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

عروج آسمانی سیدالشهداء خدمت حضرت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور خدوم و جهادی به همراه جمعی از همراهانش، غمی بزرگ و سترگ است که در باور آحاد مردم نمی‎گنجد و موجی از غم و اندوه را در دل‎های مومنین و هم‌میهنان عزیز ایجاد نمود.

سال‎ها حضور آن شهید والامقام در آستان مقدس رضوی نشان از دلدادگی و خلوص نیت دارد و چه زیبا معامله‌ای با آقایش امام رضا(علیه السلام) نمود که در راه الهی و دین خدا و اعتلای مکتب اهل بیت (ع) به اوج عزت و جلال رسید.

قطعا نام نیک‌آئین مرد تلاش و خدمت، ابراهیم رئیسی، همچون دیگر مردان پاک‌منش و خدوم در خاطر ملت قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

امروز اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نیز همچون دیگر اقشار جامعه، با خبر شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب متاثر شد چرا که صداقت و اخلاص، مرامی است که در نهاد انسان‌ها می‎نشیند و صاحبان این ویژگی‌ها را در ژرفای دل‌ها جای می‌دهد.

اینجانب این واقعه‌ تلخ را به خانواده این عزیزان، مردم سربلند ایران و بویژه کوه استوار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) تسلیت عرض می‌کنم و برای ارواح طیبه «شهیدان شاخص خدمت» این حادثه ناگوار رحمت و مغفرت لایتناهی الهی را خواستارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha