دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همرانشان، تاکید کردند که حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رییس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی و استاندار زنجان در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان گرامی شان پیام تسلیتی صادر کرده و افزودند: آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر ملت ایران بود.

در این پیام عنوان شده است: خادم ملت ایران، خادم الرضا (علیه السلام) حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (علیه السلام) حین خدمت و انجام وظیفه برای مردم ایران به شهادت رسید.

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان آمده است: به راستی شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و خدمت به مردم، عاشقانه به دیدار معبود خود بشتابند.

این پیام می‌افزاید: آیت الله رئیسی بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد، رئیس جمهوری که به ساده‌زیستی، مواضع انقلابی، روحیه جهادی و ولایی معروف بود و رهبر معظم انقلاب نیز از حضور ایشان در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آنها تمجید کرده بودند.

این‌جانبان با عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و خدوم حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش حسین امیرعبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر(عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام المسلمین آیت الله العظمی خامنه ای و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم و رجای واثق داریم با استعانت از خداوند متعال، هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بزرگوار هیچ خللی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین خاتمی و افشارچی به مناسب شهادت رئیس جمهور و همراهانشان آمده است: از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی درخواست داریم جهت تکریم از مقام شهدا به ویژه تجلیل و قدردانی از خادم خود در برنامه‌هایی که در سطح استان برگزار خواهد شد حضور پرشور داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha