سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
محمدصادق اکبری دادگستری

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی حـادثه شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان پیام خویش را صادرکرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی حـادثه شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان پیام خویش را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) خبر شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان مایه تأسف و تأثر عمیق گردید.

شهید بزرگوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در طول حیات خویش هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشت و تا آخرین لحظه زندگی، تلاش در مسیر رضای خدا و گره‌گشایی از مشکلات مردم و اعتلای کشور را دنبال کرد.

ایشان عدالت‌خواهی و فسادستیزی و ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی امر را سرلوحه همگان ساخت و پاداش اعمال خالصانه خویش را در عاقبت بخیری با شهادت بدست آورد.

اینجانب ضایعه شهادت حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب، مردمی، انقلابی، ولایی و خادم الرضا و هیأت همراه را محضر شریف امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) و عموم ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و علودرجات آن عزیز سفر کرده را از خدای رحمان و رحیم مسئلت دارم.

محمد صادق اکبری

رئیس کل دادگستری استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha