یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در پیام تسلیتی آورده است: امروز در سوگ رئیس جمهور و همراهان، تنها مردم ایران داغدار نیستند بلکه در سوگ آنها کشورها و انسان های آزاده فراوانی عزادار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در پیامی، شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهانشان در سانحه هوایی را تسلیت و تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.(سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

خبر ناگوار سانحه هوایی برای رئیس جمهور مردمی و ولائی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی دیگر از خدمتگزاران صادق مردم و نظام اسلامی بسیار سنگین و موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

آیت الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرده بود و با تلاشهای مستمر و خستگی ناپذیر خود امید را در دلها احیاء کرد و محبوب دلها گردید و با سلب نعمت مغتنمش امتی را عزادار کرد، امروز در سوگ ایشان و همراهان، تنها مردم ایران داغدار نیستند بلکه در سوگ آنها کشورها و انسانهای آزاده فراوانی عزادار شدند.

شهید رئیسی خادم الرضا (ع) بود و در زمان مسئولیتش در آستان قدس رضوی خدمات فراوانی به زائران امام هشتم و مردم کرد و مفتخر به هشتمین رئیس جمهوری نظام مقدس اسلامی ایران شد و در قوه مجریه در جهت خدمت به مردم همواره تلاش نمود تا هم زمان با ایام دهه کرامت و میلاد امام رئوف مزد خود را دریافت و در راه خدمت و پیشرفت کشور به شهادت رسید و به ملکوت اعلا پیوست.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد شهادت آیت الله سید ابرهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذر بایجان شرقی، دکتر امیر عبد اللهیان وزیر امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار آذر بایجان شرقی ودیگر همراهانشان به حضرت ولی عصر(عج) ارواحنا له الفداه، رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی)، مراجع معظم تقلید، علمای اعلام و حوزه های علمیه دامت توفیقاتهم، ملت شریف و خانواده های آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهیدان سرافراز و صبر و اجر فراوان برای بستگانشان مسئلت می نمایم و رجاء واثق دارم مدارس علمیه خواهران استان در مراسمات وتکریم آن شهیدان خدوم حضوری فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha