سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
شهید جمهور

حوزه/ رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: یاد و خاطره رئیس جمهور فقید همیشه در یادها و ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حمیدرضا حاجی بابایی، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان گفت: بنده شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهانشان را به ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان به ویژه به خدمت مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم. رئیس جمهور فقید فردی خادم، خدمتگزار، مومن و مردمی بود.

نماینده مردم «همدان و فامنین» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آشنایی وی با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از ۴۵ سال گذشته تاکنون تاکید کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بسیاری از دوران‌های مختلف و در بسیاری از مناصب مدیریتی در خدمت مردم بود و برای مردم تلاش کرد.

وی تاکید کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی علی رغم بسیاری از مشکلات معیشتی که در جامعه وجود داشت اما کارهای بزرگی را انجام داد؛ اقداماتی که بتواند مشکلات مردم را در آینده‌ای نزدیک حل کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور، بیان کرد: سفرهای استانی انجام شده از سوی رئیس جمهور در طول مدت خدمت در قوه مجریه بیانگر نگاه مردمی وی جهت خدمتگزاری به مردم بود.

حاجی بابایی ادامه داد : رئیس جمهور فقید توانست در طول مدت ریاست خود بر قوه مجریه اثبات کند، علی رغم اینکه مشکلات هنوز برطرف نشده اما مردم این باور را داشته باشند که رئیس جمهور با تمام وجود پای کار مردم بوده و به دنبال حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در بین مردم اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در بین مردم نشان از نگاه مردم محوری وی دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی شهادت رئیس جمهور و تیم همراهش را ضایعه ای دردناک برای ایران عزیز دانست و ادامه داد: پیرو این ضایعه از خدا می‌خواهیم که به همه عزیزانمان در ایران اعم از رهبر عزیز و همچنین خانواده معظم شهدا و هیئت محترم دولت و مردم صبر عنایت کند و روح ایشان را با شهید سلیمانی و شهدای بزرگ انقلاب محشور کند.

حاجی بابایی تاکید کرد: یاد و خاطره رئیس جمهور فقید همیشه در یادها و ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطمئناً راه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در کشور ادامه پیدا خواهد کرد و فرزند دیگری از فرزندان ایران مسیر ایشان را ادامه خواهد داد و مطمئناً این مسیر باز شده متوقف نخواهد شد. ملت بزرگ ایران ان شاءالله با گام بلند دیگری این مسیر را ترمیم و این مسیر را مهیا کرده و تمهیدات لازم را برای راه جهادی و انقلابی باز خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha