سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی

حوزه/ نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از هرگونه تنش زایی و امثالهم پرهیز می‌کرد و نمی‌گذاشت هیچ گونه اختلافی میان مردم و مسئولان ایجاد شود و در حقیقت به عنوان محور وحدت در استان حضور داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، ضمن تسلیت به مناسب شهادت رئیس جمهور، وزیر امورخارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز و استاندار این استان و همچنین خلبانان و دیگر افراد در این حادثه، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال و در واقع از دوران طلبگی ارتباط تنگاتنگی با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم داشتیم و باید گفته شود از همان دوران جوانی نسبت به مسائل و موضوعات مختلف بینش و نگاه ویژه‌ای داشتند.

وی افزود: امام جمعه تبریز از هیچ خدمتی در تصدی‌های مختلف فروگذار نکرده بود و به عنوان مثال در زمان مسئولیت عقیدتی ارتش، محبوب دل همه فرماندهان و سربازان بود و با همه آنها متواضعانه و فروتنانه برخورد می‌کرد و همه تلاش خود را به کار می‌گرفت تا مشکلات سربازان و دیگر کادر ارتش را برطرف کند.

نماینده مردم تبریز بیان کرد: پس از اینکه به امامت جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم منصوب شد، همچنان مشی مردمداری را سرلوحه کار خود قرار می‌داد و به سرعت در میان مردم آذریجان به چهره‌ای محبوب تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: همیشه در کنار مردم قرار می‌گرفت و حتی در مراسمات عزای آنها هم حضور پیدا می‌کرد و سعی می‌کرد با مدیریت مردمی و وحدت آفرینی در میان مسئولان، همه را در مسیر انقلاب و ولایت هدایت کند.

وی ابراز کرد: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از هرگونه تنش زایی و امثالهم پرهیز می‌کرد و نمی‌گذاشت هیچ گونه اختلافی میان مردم و مسئولان ایجاد شود و در حقیقت به عنوان محور وحدت در استان حضور داشت و نماینده شایسته‌ای برای رهبر معظم انقلاب بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha