پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای

حوزه/ رئیس قوه قضائیه گفت: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون فتنه ها و توطئه های بسیاری را تجربه کرده اند و از این آزمون سخت سربلند بیرون آمده اند لذا شایسته هرگونه خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای امروز در دیدار مردم استان کردستان اظهار داشت: بی شک اگر دشمنی وجود نداشت کشور رشد بیشتری داشت و دولت نیز می توانست آزادانه‌تر به مردم خدمت کند، با این وجود با توجه به شرایط کنونی باید همه مسئولیت خود را به خوبی بشناسیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: بی گمان کسانی که دارای پست و مقام در کشور هستند می توانند با تعامل و همفکری بسیاری از معضلات موجود را برطرف نمایند.

وی در ادامه بیان داشت: بیشتر مشکلاتی که امروز مطرح شد اگر به صورت مستقیم به قوه قضائیه مربوط می شود با آن برخوردمی شود و این معضلات به خوبی پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای تأکید داشت: با کار جهادی و نیز روحیه انقلابی و ملی می توان بسیاری از مشکلات حال را از بین برد، بنابراین بنده به رئیس کل دادگستری این استان اختیار تام می دهم به مواردی که به قضا مربوط هستند، به صلاح دید خود ورود کند.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون فتنه ها و توطئه های بسیاری را تجربه کرده اند و از این آزمون سخت سربلند بیرون آمده اند لذا شایسته هرگونه خدمت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به اینکه مردم اهل سنت کردستان شهدای زیادی برای بقا و اعتلای انقلاب فدا کرده اند، تأکید داشت: دشمن از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه در بین ما استفاده می کند بنابراین باید هر خدمتی که به مردم ارائه می دهیم از روی حسن نیت باشد.

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: پرونده هایی که وضعیت امنیتی و مهم دارند باید در سریعترین زمان و خارج از نوبت به آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha