سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
امور عمرانی مدرسه علمیه میبد

حوزه/ جلسه بررسی امور عمرانی مدرسه علمیه حجت ابن الحسن (عج) میبد با حضورحجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد و همچنین مسئولین پروژه عمرانی این مدرسه علمیه برگزار شد.

مصطفی رضاییان معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی امور عمرانی مدرسه علمیه حجت ابن الحسن (عج) میبد عنوان کرد: این جلسه با حضورحجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد و همچنین مسئولین پروژه عمرانی مدرسه علمیه حجت‌ابن‌الحسن(عج) شهرستان میبد، برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه مسائل مربوط به این پروژه اعم از بررسی و راهکارهای تسریع در تکمیل ساختمان جدیدالاحداث آن مدرسه مطرح شد.
رضاییان گفت: در این نشست ضمن بیان موانع اعم از مالی و اجرایی، راهکارهای لازم جهت رفع این موانع برای سرعت بخشیدن به تکمیل عملیات ساختمانی موجود ارائه گردید.
وی افزود: کلیه کلاس‌ها و فضاهای اداری مدرسه علمیه میبد از ساختمان قدیم واقع در خیابان امام خمینی(ره)، جنب پارک فلسطین به محل جدید واقع در بلوار مرحوم حجت‌الاسلام یحیی‌زاده (محل پروژه) منتقل گردیده است و تکمیل ساختمان پروژه یکی از اولویت‌های عمرانی و مورد تاکید مدیریت حوزه علمیه استان یزد می‌باشد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha