جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
طباطبایی

حوزه/ ضمن دقت و برنامه ریزی مدون برای حضور منظم خادمان رضوی در مکان های مختلف سطح شهر و استان در دهه کرامت، لازم است در کنار برنامه های ویژه در مکان و ارگان های خاص، نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی در سطح عمومی جامعه غافل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در جلسه هماهنگی اعضای ستاد گرامیداشت دهه کرامت و استقبال از خدام حرم حضرت ثامن الحجج و حضرت معصومه (س) ضمن تبریک پیروزی اخیر دلاورمردهای سپاه در عملیات وعده صادق و تَحیُّر تحلیل گران پیرامون این واقعه به برخی از نکات مربوط به ستاد گرامیداشت دهه کرامت پرداخت.

امام جمعه اصفهان با اشاره به برکت حضور ثامن الحجج(ع) و حضرت معصومه (س) در سرزمین ایران و تبدیل شدن قم به قطب علم اندوزی و پایگاه مکتب تشیع جهان عنوان کرد : شایسته و بایسته است که دهه کرامت به بهترین نحو در استان اصفهان و اقصی نقاط این استان برگزار شود.

وی افزود: ضمن دقت و برنامه ریزی مدون برای حضور منظم خادمان رضوی در مکان های مختلف سطح شهر و استان در دهه کرامت، لازم است در کنار برنامه های ویژه در مکان و ارگان های خاص، نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی در سطح عمومی جامعه غافل شد.

گفتنی است: در ادامه اعضای حاضر در این جلسه اعم از جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، مدیر حوزه علمیه خواهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ، رئیس جامعه المصطفی العالمیه،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان و... پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم های دهه کرامت به ویژه حضور خادمان حرم رضوی و حرم حضرت معصومه(س) در شهر اصفهان ارائه کردند.

در این جلسه تشریح شد: بیش از ۱۰۰ برنامه جهت دهه کرامت طراحی شده است و از برنامه های شاخص این دهه، اعزام کاروان خدام است، هم چنین کارگروهی برای هماهنگی لازم در استان تشکیل شده و خدام حرم های مطهر در مراکز مختلف حضور می یابند.

بر اساس برنامه ریزی ستاد دهه کرامت استان، امسال برخی ارگان ها بسیار قوی برای دهه کرامت وارد شده اند و سیاست این ستاد بر آن است که گروه خادمین به دوردست ترین نقاط اعزام شوند.

هم چنین پیرامون هماهنگی های لازم جهت اسکان و ایاب و ذهاب گروه های خادمین اعزامی به استان تبادل نظر شد و بر تبیین بیشتر نقش حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان پیام رسان امامت امام رضا(ع) تاکید شد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha