شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت در حوزه فرهنگی ناچیز و اصلا نامشخص است در این جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی اعتبارات فرهنگی و آموزشی اولویت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم عصر امروز در نشست تشکل‌های مردمی با استاندار بوشهر با اشاره به مسئولیت های اجتماعی صنعت گفت: ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت در حوزه فرهنگی ناچیز و اصلا نامشخص است در این جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی اعتبارات فرهنگی و آموزشی اولویت دارد و باید مشخص و روشن گردد بویژه مجموعه صنعتی مستقر در شهرستان که مشارکت فرهنگی ندارند یا اگر داشته باشند سلیقه ای است و هدفمند نیست.

امام جمعه جم ابراز داشت: تشکل‌های مردمی درست است با تکیه بر مردم است ولی باید برای رسیدن به اهدافشان که رفع مشکلات جامعه است پشتیبانی و همراهی شوند.

وی با اشاره به مساله اشتغال جوانان شهرستان جم در صنعت و شرکت‌های مستقر در منطقه گفت: متاسفانه شرکت های مستقر در شهرستان همین اخیرا اقدام به جذب نیرو نموده و تعدادی غیر بومی نه فقط شهرستان بلکه خارج استان و گاها آشنا جذب نمودند و توجهی به جوانان شهرستان ننموده اند.

حجت الاسلام محمدی بیان داشت: ما بحثی نداریم اول جوانان شهرستان و منطقه بعد کل استان و نهایتا از سراسر کشور جذب شود حرفی نیست ولی اولویت برای افراد جویای کار شهرستان است.

امام جمعه جم همچنین خواستار راه اندازی فرودگاه شهر جم شد و گفت: هیچ منعی از نظر سازمان هواپیمایی وجود ندارد انتظار مردم را با پیگیری مطلوب و موثر برآورده نمایید مردم منتظر پاسخ و نتیجه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha